Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bijpraten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bijpraten
    Posted: 09 December 2011 om 13:42
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort weer actief op dit forum.
De afgelopen jaren waren heel erg roerig.
Andere werkplek(mei 2008), scheiding (eind 2008-juli 2009), nieuwe liefde die weer ging na een jaar samenwonen(juli 2010). Gevolg was dat de koopwoning te koop moest komen (okt 2010)en waar na een jaar nog steeds geen kijkers zijn geweest.
Dat dit alles niet zonder gevolgen kon blijven bleek in febr.2011 toen de emotionele inzinking kwam.
Besluit genomen dat ik ander werk wilde. Tot dan toe was ik al 15 jaar interieurverzorgster in de WSW.
Nu na 8 maanden is dat er nog steeds niet en is er ook nog atrose in de vingers geconstateerd.
Goed nieuws is dat ik het met mijn ex weer goed kan vinden waardoor we nu een soort lat-relatie hebben waar we beiden mee tevreden zijn.
Maar ander werk, of het huis verkopen zou een positieve impuls zijn waardoor het leven weer iets meer kleur zou krijgen.
Zo kwam ik bij een oude favorieten lijst hobbydoos weer tegen en begon ik langzaam met het verzamelen van patronen. Patronen waarmee ik het welfare werk van het rode kruis veras door de meest prachtige creaties aan te leveren. Hun blij en ik heb ontspanning, zo snijdt het mes aan 2 kanten.
Helaas weet ik dus na enkele jaren niet meer hoe sommige dingen werken bij dit forum.
Zal proberen foto's te plaatsen van werk dat ik de afgelopen jaren heb gedaan.

groetjes
m.v.g. annelies
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:17

Wat fijn dat je er toch weer bent Annelies. Na zoveel jaar. Heel hartelijk welkom terug. Ik ken je niet van je eerste periode hier op het forum. Maar ik hoop je nu wel beter te leren kennen.

Je hebt inderdaad een zware tijd achter de rug. Heftig om zoveel dingen in zo'n korte periode mee te maken. En nog steeds is niet alle spanning achter de rug. Pittig hoor. Toch knap dat je ondanks al die misere het weer ziet zitten om dingen te gaan maken. En dan ook nog voor het goede doel.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:33

Ook ik ken je niet, maar zo te lezen heb je aardig wat op je bordje gekregen. Ik hoop dat je nu in rustiger vaarwater komt en weer lekker creatief kunt zijn.

Welkom terug!

Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:08
Wat is het toch hartverwarmend dat er voor mij onbekenden waar ik geen gezicht bij heb zo voor begrip kunnen reageren.
Het is een feit ik heb veel, heel veel te verduren gekregen in de afgelopen jaren.
Maar er was altijd wel tijd om tijdens die spanning mijn creatieve ontspanning te blijven beoefenen.
Dat kan borduren, haken, breien, naaien van poppenkleding en verkleedkleding al dan niet opdracht zijn.
Ik zing bij een kerkkoor en zingen is emotie en zo hoort er bij iedere periode een bepaalde tekst die me sterkte.
Zelfs het beeld van een berg op klimmen en dan de top te bereiken en te kunnen zingen on the top off the world.
Wetende dat het groene gras aan de andere kant van de heuvel (ook een songtekst) een nieuw begin betekend.
Ik dank jullie voor de reactie's.

Weet iemand hoe ik foto's kan plaatsen bij mijn creaties?

groetjes
m.v.g. annelies
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:17
Als je je foto's op Picasa hebt staan, kun je hier vinden hoe het werkt.
Gebruik anders even de zoekfunctie.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:54
Welkom terug Annelies
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 16:20
Welkom terug Annelies
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 16:21

hoi hoi

welkom back welkom back welkom back

ook een liedjes

en weer veel plezier hier

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 19:29
Heerlijk, dat je hier toch plezier hebt. En dat je interesse terug komt. Vooral na zo'n heftige periode. Welkom terug!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 20:20
Welkom terug, goed dat je er weer bent. Ik hoop dat je nu in rustiger vaarwater komt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 22:13

Hey Annelies,

welkom terug op het forum, jij hebt je portie wel gehad, hopelijk gaat het vanaf nu beteren

om je foto's te plaatsen kijk hier even

www.fotopocket.nl/

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 22:21
Welkom terug

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 23:24

Hoi Annelies,

Ook ik ken je niet van je vorige forumtijd,maar ik hoop dat we elkaar nu leren kennen!

Wat heb je ontzettend veel meegemaakt! Ik hoop dat de zon heel snel voor jou weer schijnt! Vooral lekker veel hobby-en,het werkt!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 08:06

Hoi Annelies

Ook ik ken je niet, maar ik ben wel blij dat het beter met je gaat na al die ellende die je hebt meegemaakt.

Welkom terug

Ik haak nooit af!

Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 10:12
Wat hartverwarmend al die reacties.
Toch was mijn hobby door alle ellende heen de uitlaatklep, die ik nodig had.
Maar het internetten op dit forum verdween.
Helaas ligt nu mijn schoonvader op sterven, waardoor ik nu een aantal dagen niet heb kunnen reageren.
2012 wordt het jaar voor mij in positieve zin, waar ik me dat dit jaar ook had voorgenomen, werd 2011 meer een jaar van verwerking.
Om nog maar eens een tekst uit een lied te halen:
Het zal nooit zo donker zijn of het wordt altijd wel weer licht.
Zelfs midden in de winter gebeurde het wonder van het kerstverhaal. Daar hebben velen door de eeuwen heen hoop uit geput in bange dagen en velen doen dat nu nog, wetende dat alles in de lente weer zal ontluiken en zo een nieuw begin ontstaat.
Er is geen einde aan het laatste einde maar een eeuwig nieuw begin.(ook een testregel uit een lied)
Misschien geeft u net zoveel troost en hoop als het mij doet.

groetjes
m.v.g. annelies
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns