Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huisdieren

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 08:17
Geweldig die foto Marrens
Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 08:26

Hier is het ook een gezellige beesten boel.Jody van 6 is een kruising jack en boomer van 4 is een boomer hondje super ondeugend en eigenwijs dan nog 2 katten ciske van 12 en saar van 6 echt heel gezellig met elkaar

Binnenkort krijg ik van mijn zoon nog een aquarium dus vervelen zal ik mij niet hoor

groetjes Lenie
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 10:49

Leuk huisdieren. Als je ze hebt mopper je soms over dat moeten uitlaten, de haren die je overal vindt, de kattenbak die je weer moet verschonen. Maar och wat houden we van ze, als ze er niet meer zijn dan heb je groot verdriet.

Wij hebben altijd huisdieren gehad, ik begon zelf met een aantal gewone katten, twee raskatten, twee honden. Nu hebben we alleen een hond, die ondertussen alweer 16 jaar oud is. Ik kan op haar mopperen want ze staat altijd in de weg, vooral tijdens het eten koken, maar toen ze heel moeilijk liep was ik toch wel bang dat het haar einde was. Gelukkig gaat het weer wat beter, ze loopt nog heel moeilijk maar is verder wel redelijk gezond, als er eten in de buurt is, dan is ze nog alert. Ik zie er wel tegen op als ze er straks niet meer is. Wat zal ik haar missen en mijn man wil hierna geen andere hond meer (ook katten wil hij niet meer). O ja, we hebben ook wel een vijver met vissen (kois) en mijn zoon heeft een aquarium in de kamer staan om koikarpers op te kweken, geen mooi aquarium, alleen vissen water en filter erin.

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 12:32
Vorig jaar hadden we nog 2 katten, 14 konijnen, 3 kippen en 2 honden.
Nu we verhuisd zijn konden we niet meer zoveel dieren hebben. Nu hebben we nog 1 hond, een Duitse Staande, genaamd Bandit.

Hij heeft een gekke gewoonte... onder het gordijn gaan staan.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 12:43
Hahahahahahahahahahaha.......wat een gekkie
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 13:24
Wij hebben geen huisdieren meer. In 1991 kregen we 2 albino dwergkonijntjes en daar hebben we vreselijk veel plezier mee gehad. Ook zorgen als er eentje ziek was. Ze liepen op gezette tijden los in de kamer. Ik kan een boek schrijven over de streken die ze uitgehaald hebben. Het ene konijntje is verongelukt in de kamer tijdens het rondrennen. Zij was toen 4½ jaar oud. Het andere konijntje is bijna 10 jaar geworden.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 13:47

Wij hebben drie shihtzu's Coco van 4 Chanel is 3 en Crystel van bijna 2 en het is geweldig om met dit trio samen te mogen leven.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 14:15
Wat leuk  Ik krijg morgenavond een klein katje en kijk er naaruit ,moet nog een naam zoeken en hier heb ik er nu verschillende gevonden
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 00:10
Ons huisje heeft ook enkele huisdieren.  Eerst hadden we 2 katers maar 1 van de 2 vond het leuker bij de buurvrouw, dus die is daar nu kater aan huis en soms komt hij nog eens op visite. Het is een rooie kater genaamd Caramel, nu hebben we nog wel 1 oude zwarte kater, Prul.  Die hebben we nu toch al wel een jaar of 8 en we zouden hem voor geen geld van de wereld willen missen.  In onze vijver hadden we eerst 4 vissen, maar na een bezoek van de reiger is dat terug gebracht naar 1 vis en dan op het eind van de tuin, lopen er nog 3 kippen lustig te pikken in het gras.  Dit zijn hele dankbare dieren, zij zorgen dat we niet teveel eten moeten weg gooien want zij lusten alles en als dank mogen we elke dag 2 à 3 eitjes gaan rapen.  Vroeger hebben we ook nog dwerkonijnen, gewone konijnen en hamsters gehad.  Maar daar hebben we geen geluk mee, die gaan telkens weer dood.  Dus daar zijn we mee gestopt.  We weten niet goed hoe dat komt.  Ze zitten in een hok dat om de 3 dagen vers stro krijgen, eten wordt speciaal voor hen bij de handelaar van dierenvoeding gekocht.  Ze zitten goed beschut tegen regen en wind en toch gaan ze, na een maandje of 3, telkens weer dood. Dus hebben we maar besloten om geen hamsters, cavia's of konijnen meer te nemen.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 06:16
Wat leuk . De honden zijn goed verregen woordigt!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 08:28
Wij hebben 2 katten een zwarte ex kater en een witte met
wat vlekjes poes. dan zit er buiten in de tuin nog een
grijs konijn (de andere 5 zijn helaas overleden de
afgelopen jaren).
groetjes miranda
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 11:11
Wij hebben nog één poes, Sammie, die inmiddels 11 jaar is. In 2000 hadden wij al 1 poes en een kater. Vond ik genoeg. Op een vrijdagavond in mei ging jongste dochter met een vriendinnetje nog een eindje fietsen, dat deden ze zo vaak. Later kwamen ze lopend terug en hadden een doos achter op de fiets staan die ze vast hielden.
Er zat een strik omheen en dochterlief zei droogjes dat die doos voor mij was, bestemd voor moederdag- 2 dagen later. Ik moest nu vast het kado aannemen en de doos openen. Ik hoorde gekriebel in die doos en dacht aan een muis of cavia of iets dergelijks. Maar nee, er zat een lief jong poesje in. Wat moet je dan zeggen, Breng maar terug? Dus dat werd de derde kat.
Inmiddels is Sammie nog alleen over en heeft het rijk alleen. Ze is daar blij mee want voorheen was ze een schuchtere en bange kat. Ze is nu helemaal veranderd.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns