Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

cadeautjes ramp!

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 13:06
Spaar vanaf nu alle lege wc rollen op. En dan allemaal apart inpakken. Wedden dat ze daar heel veel plezier mee heeft ;)
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:55

Muziekinstrumentjes

boekjes van Bobbi. Zo ontzettend leuk. Al mijn nichtjes en neefjes zijn er weg van. Manuel natuurlijk ook en ze blijven leuk om voor te lezen ook al ken je ze op een gegeven moment uit je hoofd

tonka auto's  Dat zijn plastic/rubber autootjes met een gezichtje, lijkt een beetje op cars. Alleen hebben auto's van cars stickers en deze niet. Je hebt ze in verschillende maten. In een pakket van meerdere auto's of los. Ze zijn niet in alle speelgoedzaken te koop. Maar vaak wel ergens te vinden. Manuel heeft er ook een stel. Die kreeg zijn eerste voor zijn eerste verjaardag. En daarna hebben we er een heel stel op de rommelmarkt gevonden. (zijn bobbiboekjes ook trouwens)   http://www.hasbro.com/tonka/en_US/shop/details.cfm?R=930B7EF B-6D40-1014-8BF0-9EFBF894F9D4:en_US  kijk hier maar eens. Manuel neemt ze ook mee in bad. Ze blijven drijven.

Stickers, met een schrift om de stickers in te kunnen plakken, kleurboeken en stiften
(de dikpunters van de hema zijn super afwasbaar. En als je het meteen ziet krijg je het ook nog van je meubels af.) Misschien is ze nu nog een beetje jong maar als ze anderhalf is is het zeker leuk om samen te doen.

vingerverf. Weet je wat een feest het is om samen te kliederen met verf.

Dit was zo'n beetje wat Manuel leuk vond op die leeftijd. En die is inderdaad nog steeds weg van speelgoed met geluid. Vtech en alle andere speeltjes met licht en herrie doen het nog steeds goed in huis. Oke, het vreet batterijen maar je kind is wel heel zoet.

Weet je trouwens wat ook heel erg leuk is: een opblaasbare bal. Die van ons vliegt werkelijk door de hele kamer heen. En een lol dat we hebben met z'n drieen. Wij als volwassenen en Manuel. We hebben tot nu toe nog nooit iets gesloopt. Neem een niet te grote. De kleine armpjes moeten hem goed vast kunnen houden.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:16
Ik kwam vandaag nog een autootje van mijn dochtertje tegen dat ze ook rond een jaar heeft gekregen. Ze vond hem helemaal prachtig. Het is van dit type, van Playskool:

geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns