Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Robčrtje

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 10:26

Oh Marileen.....Verschrikkelijk.....De tranen lopen over mijn wangen als ik je stukje lees!

Je zet dit zeker niet neer om zielig te doen! Ik vroeg er toch ook om wat Robertje nou precies had?

Wat ontzettend knap en mooi dat je zo tot op het allerlaatste moment ALLES hebt gedaan voor je zoon. En ondertussen ook nog een topmama voor Anthony bent geweest! Want inderdaad,het is echt een gevaar voor je andere kindje,die verdient ook alle aandacht en liefde! En jij hebt dat heel erg goed gedaan!

Wat een hond die kerel! Sorry....Mijn hond zou dit nog niet eens doen....Wat een hufter! Eigenlijk zou dit toch verboden moeten zijn he? Als ik zo je stukjes op het forum lees denk ik: jij bent mama en papa tegelijk en volgens mij zijn jou kindjes nooit iets tekort gekomen!

Dank je wel dat je je verhaal wilde delen....Ik vind het nog steeds even verschrikkelijk voor je..Maar ik weet echt zeker dat Robertje heeeeel erg trots vanaf zijn wolk op jou neerkijkt!

Wat een lot uit de loterij Anthony! Zoals je op het forum altijd over hem schrijft is het echt een kanjer!!!!!!!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:18
Kind toch, ik las pas gisteren het topic over Robertje, ik d8 eerst dat het een patroontje was van een lieve knuffel ofzo en heb destijds niet verder gelezen..meid meid, wát een verdriet maar wat een kracht hebben jij en je zoon Anthony om zó door te gaan en nu, in deze donkere dagen het licht voor Robertje te laten schijnen, hele dikke troostknuffel!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 15:25
Niet te bevatten hoe intensief die jaren zijn geweest. En dan ook nog in je eentje. Met een ander kind die ook je aandacht wilde. Nu mag je inderdaad ook alleen maar trots zijn. Je hebt het gedaan. Uit liefde. Met liefde. Vol liefde. En dat heeft Robertje gevoeld. Gemerkt. De liefde die je nu nog steeds voor hem voelt is ook de liefde die hij je heeft willen geven maar niet op de gewone manier met je kon delen zoals Antony dat wel kan. Hij heeft zoveel voor je achtergelaten dat je dat de rest van je leven blijft voelen. En zo blijft hij altijd dicht bij je.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 16:20

ooohhhh wat een heftig verhaal,,,,,ik heb er niet veel woorden voor om je te laten merken hoeveel RESPECT ik voor jou heb.......

wat jij hebt mee moeten maken, en nog..........en  nee ik stop kan niet verder.........

groetjes geesje
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 19:05

Lieve Marileen,

Even een extra dikke knuffel, jullie zijn kanjers!

xx

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 20:25
wat ben jij een super vrouw

maar nog meer een supermama
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 22:46
Zo zie ik dat niet hoor. Jullie zouden het ook doen voor je kind. Dus jullie zijn allemaal SUPERMAMA'S
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 22:49
Originally posted by Gite Gite wrote:

Heel veel sterkte Marleen, voor jullie gezin. Het blijft heftig. Jullie zoon leeft verder in jullie hart, in jullie herinnering maar het gemis blijft. Hij heeft 6 jaar bij jullie mogen zijn en dat hadden gewoon veel meer jaren moeten zijn, het leven is soms zo vreselijk oneerlijk.

Wij hebben onze zoon verloren nog voor hij geboren werd. Onze Corstiaan* is levenloos geboren op 22 mei 2003. Hij was zeer zwaar gehandicapt. Ik kan me zijn geboorte nog seconde voor seconde herinneren, het blijft bij je.

Sterkte, we denken aan jullie en hopen dat hij het zonnetje voor julie laat schijnen.

Kus, Gite

Gite.....sorry  maar ik lees dit nu pas .

Wat verschrikkelijk.......en het is zo.....je vergeet het nooit.

Ik ben in gedachte ook bij jullie hoor......

Liefs Marileen

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns