Verzamelen, sparen |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 December 2011 om 20:58 |
|
|
Lintjes uit kleren verzamel ik ook. Voor de kaarten hobby. Ik heb positiekleren te leen van schoonzussen en daar zitten ze nog in. Weet je hoe moeilijk het is om ze er in te laten zitten. Ach een belletje en ik mag ze er vast uithalen. Maar ik vind dat ik mezelf ook moet kunnen bedwingen. Soort zelfkwelling zeg maar. Marco spaart alles van Nintendo. En ik kijk gezellig mee. Hij heeft naast spelcomputers en games ook al veel leuke beeldjes, knuffels en poppetjes. De mooisten staan op de tv kast. De rest netjes boven op zolder bij de verzameling. Maar zelf verzamel ik eigenlijk niets. Is ons huis trouwens ook te klein voor. De nintendoverzameling neemt genoeg ruimte in beslag. |
||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 December 2011 om 23:42 |
|
|
Ik was nog iets vergeten......ik verzamel ook borduurpatronen en legpuzzels En soms ook weleens stof |
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 19:08 |
|
|
Ik verzamel patroontjes en natuurlijk wolletjes. Verder ben ik stapelgek op boeken en staan de boekenkasten vol en liggen er naast de kasten ook nog een paar stapels. Mijn man is bang dat de vloer van de slaapkamer door zal zakken van al die boeken.
Ik heb een paar favoriete (thriller) schrijvers, en ik probeer ervoor te zorgen dan ik al hun titels krijg |
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 19:24 |
|
Wauw zeg,ik zie graag Uggs maar de prijzen zien mijn niet graag groetjes IngeDeV |
||
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
![]() |
||
NicoleTeg
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 20:02 |
|
Nee,helemaal mee eens! En dit jaar zijn de prijzen nog meer verhoogd! Ik heb een heeeeel mooi paar gezien maar die kosten 490 EURO!!!!!!!!Dat gaat echt te ver! 3 paar gekocht tijdens een actie vorig jaar kerst...bodemprijzen.....3 jaar geleden in New York geweest....3 paar gingen mee in de koffer (de prijzen daar zijn echt heeeel goed!)...En verder: sparen! Want ze zijn het wel echt waard! Ik vergat ook nog een verzameling: tattoo's...hihi,inmiddels al 5! |
||
![]() |
||
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 20:04 |
|
|
uiterard haak en brei patronen en boekjes katoen en wol om al dat moois eens tegaan maken vroeger ook nog postzegels Anne-Marie
|
||
|
Anne-Marie
|
||
![]() |
||
Elizabteh
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 21:59 |
|
|
Hallo,
je spaar DE punten hoeveel moet je er nog hebben heb er ongeveer 1000 punten leggen, doe er niks mee ,misschien wil je ze wel hebben , hoor het wel .
|
||
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |