boekenvoordeel |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Nellie
Hobbywonder
Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2012 om 12:41 |
|
kijke kijke, nie kope
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2012 om 23:21 |
|
Dames.......................Ik heb helemaal niks gekocht van hobbyspulletjes!!!!!
Goed hé!!!! Hahahah ze hadden niet wat ik eigenlijk moest hebben, dus........![]() ![]() ![]() Ik moest kobaltblauwe wol hebben voor de Amerikaanse trui voor Anthony ![]() Heb wel groenten en druiven gekocht. En ik heb wel lekker koffie gedronken met een dubbel stuk taart ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Februari 2012 om 12:07 |
|
Wibra had wel een mooie kleur blauw, ik zeg had, want nu heb ik die. Maar dat was niet in jouw buurt, dus ik zit je niet in de weg.
Laatst stond een man in het centrum in de Wibra met een paars draadje bollen uit te zoeken. Ik hielp hem met hetzelfde verfbad te vinden en toen vertelde hij dat zijn vrouw die wol in Zuid had gekocht, maar dat het daar allemaal op was. Ik zei meteen dat dat klopte, die had ik allemaal gekocht, 6 bol. Nou dat zou hij zijn vrouw vertellen, dat hij de boosdoenster was tegengekomen. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Februari 2012 om 12:13 |
|
Magtelt, je hebt weer een goede beurt gemaakt, weer iemand die niet blij is met je en de blauwe kleur heb ik ook gekocht 5 bollen nog een mouw en dan is de trui klaar sorry Marileen |
|
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Februari 2012 om 16:21 |
|
In Bergen op Zoom was ie niet hoor....wel rood en wit maar die had ik al.
En zijn het dan die 100 gr bollen of 50 gr? |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |