Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

BEDANKT UPDATE

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 19:30
Jaaaaaaaaaaaaaa.........goed idee van jou Simone.....we gaan haar verplicht laten rusten zodat ze mee kan .
Wat gaan we doen.....haar vastbinden op de stoel ofzo? Weet jij iets?
Ik haak nooit af!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 11:19
Vast binden hoeft niet hoor het gaat wel maar 'savonds voel ik wel dat ik wel moe ben ik neem ook minder pijnstillers .Als Rita naar jou ook komt kan ik mischien wel ook mee Marileen ik zou jullie schatten van vriendinnen wel willen ontmoeten .Ik ben ook terug begonnen met breien ik heb terug een beetje goesting,ik heb veel spelletjes gespeeld op de nintendo ds dat is ook een verslaving van mij
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 11:34

Marileen,

ik ga pralientje meebrengen, als ze goed te been is  ik moet nog met haar afspreken, en ga haar bellen

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 12:14
Ik ben gebeld al even besproken met mijn halve trouwboek(mijn man ),alles hangt af van de dokter en ook wanneer ze mijn ramen komen plaatsen .Ik zal het zeker op tijd zeggen ik hoop dat alles meevalt ik kijk er echt naar uit
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 08:40
Pralientje......hoe gaat het nou? 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 14:57

Alle dagen een beetje beter en soms kom ik al eens gewoon van de trap ,in het begin van de week ging dat niet maar deze morgen ging het wel niet voor zo al de ganse trap af te komen hoor .En gisteren gaan winkelen en vandaag voor de 1ste maal terug naar de brandweer geweest 4 weken niet geweest

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 20:37
Bikkel, pas goed op jezelf!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 11:12
Zal ik zeker doen.Gisteren de dochter een beetje achter haar veren gezeten voor de strijk ,ze was al een ganse week moe gewerkt om 6 uur uit haar bed ik begrijp het wel maar ik kan er niet aan doen dat ik nog niet kan strijken wil wel maar het gaat nog niet allleen opvouwen.Straks ga ik met de zoon een kado kiezen voor zijn verjaardag
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 14:42
Conny, je gaat al aardig van stapel, nog even en dan krijg je van de dokter toestemming om een dagje op de bank te zitten en je laten verwennen door een paar hobbydozen  
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 11:38
ja ik denk dat ik soms alles kan en het is tenslotte vandaag nog maar 1 maand geleden en ik ben gewoon van de trap gekomen inplaats van trap voor trap,de ene dag is de andere niet.Vochtig weer doet er geen goed aan maar deze week ga ik afspreken met Rita waar we mekaar voor de 1ste maal gaan zien ik kijk er al echt naar uit
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 11:41
rustig aan hoor !!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.969 seconden.
Lang Yarns