Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Roken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 16:14

Ik rook ook niet, nooit gedaan.
Ik kan tevens erg slecht tegen de rook. Krijg er erge hoestbuien van met neiging tot overgeven  

Mijn moeder is nu 2 maanden bezig met stoppen. Ze heeft begeleiding en medicijnen en dat gaat erg goed. Rookt al 2 maanden niet.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 17:11

Mijn familie rookt meer dan genoeg  en ik heb er echt nooit naar getaald. Ik ben vroeger zo vaak ziek geweest in de auto omdat mijn moeder zo nodig moest roken

Als we nu bij mijn ouders op bezoek zijn geweest stinken wij alle 4 en de kleding

Gelijk in bad en de kleding in de was.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 18:46
heb nog nooit van mijn leven 1 trekje genomen en daar ben ik BLIJ  mee whahahaahah
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:51
Ik ben er nooit aan begonnen dus
ik hoef ook niet te stoppen . ik
vind het zo vreselijk vies   
(bedoel het niet vervelend naar
de mensen toe die wel roken
hoor!!)
groetjes nathalie
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:27
Ik rook niet. Vroeger heb ik wel eens voor de gezelligheid er eentje meegedaan op een feestje. Ik vond dat nog lekker ook. Hoewel, ik inhaleerde niet. Het was dus een kwestie van trekken en weer uitblazen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:43
Nou.....zo rook ik dus ook
Ik haak nooit af!

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:56

ik ben ondertussen 7 jaar gestopt en mijn partner 5 jaar en ik moet zeggen is een van de beste beslissingen dat ik ooit heb genomen

Nu besef ik pas hoe hard dat het stinkt , ook als er iemand naast u komt staan die rookt verschrikkelijk die geur, toen ik zelf rookte had ik daar geen idee van hoe hard dat het stinkt, men zegt het wel 

Als wij iets gaan drinken zijn waar gerookt is walgelijk hoe uw kleding dan stinkt

Als ik iemand kan overtuigen, probeer te stoppen   ik beloof het u ge zult er geen spijt van hebben

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 23:16

Ik ben ongeveer tien jaar geleden gestopt met roken (cold turkey). Ik heb een datum gerprikt: eerste dag van de zomervakantie. Nog niet weer gerookt.

10 jaar gestopt, 10 kilo aangekomen.

Maar het is het dubbel en dwars waard. Ik was om de haverklap verkouden, heel vaak een grieperig gevoel en regelmatig bijholteontstekingen. Nu nog zelden!

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 00:12
Ik rook wel,20 keer gestopt en na verschillende tijden weer begonnen.Rook wel buiten omdat de kinderen het vies vinden.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 07:56
Ik heb 25 jaar gerookt als een ketter. Echt gerookt  ; van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en eigenlijk elk moment daar tussenin indien mogelijk. Zo'n 70, 80 sigaretten (shaggies) per dag.

Op 1 februari heb ik eigenlijk van de ene dag op de andere besloten dat ik maar eens moest stoppen met zoveel roken (ik hoestte al twee jaar, had toenemende gezondheidsklachten (zij het niet roken-gerelateerd) en goedkoper wordt het er ook niet op. En eigenlijk had ik geen zin om te wachten op mijn eerste hartaanval.

Ik kan niet zeggen dat ik helemaal gestopt ben ; ten eerste WIL ik dat niet, want het roken zelf vind ik veel te fijn en veel te lekker, en bovendien heb ik in die 25 jaar ZO een schurfthekel gekregen aan ALLES wat ruikt naar de antirookmaffia, dat ik daar zelfs niet eens in de verste verte mee geassocieerd wil worden. Ik zal dus nooit een anti worden, of een ander verbieden om te roken. Maar in het openbaar ben ik dus al een maand geen actief roker meer ; simpelweg omdat ik niet meer hoef. Wel of niet roken is een keuze, en nu kies ik er voor nog maar 4 sigaretten per dag te roken, en dat bevalt me al een maand uitstekend. Zo goed, dat weer meer gaan roken klinkklare onzin zou zijn. Daarnaast rook ik elektrisch, wat me ook uitstekend bevalt, en ik sluit niet uit dat ik op een gegeven moment alleen nog maar elektrisch rook.

De lastigste momenten zijn eigenlijk die waar je aan de opende band ongemerkt de ene peuk met de andere aansteekt (achter de computer bijvoorbeeld), maar na een maand begint dat al iets te verbeteren. Je merkt echt wel dat er 25 jaar routine uit moet slijten, en dat is niet in een weekje gebeurd. Maar juist doordat ik weet dat ik altijd MAG roken als ik WIL roken, kost het me geen enkele moeite. Het is tenslotte MIJN keus, en die hoef ik voor niemand te verantwoorden  - en al helemaal niet voor een stelletje hysterische anti- (en vaak ex-)rokers.

Ik ben dus een positieve, tevreden, rookvriendelijke , niet-actieve minimale roker, en dat wil ik ook graag blijven.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 10:32
l33ntje dit is toch veel beter als wat vele ex rokers gaan doen jij bent en blijft je zelf en daar door kun je het nog heel lang volhouden vindt het erg knap dat je van 70 a 80 terug hebt kunnen gaan naar 4 per dag dat mag ook wel eens worden gezegt toch
Anne-Marie
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 16:54
Vroeger een gelegenheids roker en gestopt dat ik in verwachting waas vzn de dochter
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns