Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn moeder

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:50
STERKTE.........Hug
groetjes geesje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:36
Wat is dat naar voor je, geen wonder dat je je niet kunt concentreren op je handwerk. Heel veel sterkte.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:02
vanmorgen hebben we moeders naar het revalidatiecentrum gebracht, bij de rondleiding had ik het even moeilijk, heb het allemaal meegemaakt met mijn schoonouders en nu, een half jaartje later gaan we dezelfde weg met mijn moeder.

Maar, ze is hier op de goede plaats om te revalideren, het personeel is aardig en ze heeft een 1 persoons slaapkamer. Haar vriendin ( die vorige week donderdag een herseninfarct kreeg) komt maandag. Ze zijn al 65 jaar vriendinnen en komen nu op de zelfde afdeling en huiskamer.
Vanaf morgen gaat de therapie beginnen en we hopen dat ze over enige maanden weer thuis bij mijn vader komt.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:04
Diny,veel sterkte. dat is ook toevallig dat haar vriendin ook een herseninfarct heeft gehad in dezelfde week. Herkennen ze elkaar nog?

groetjes Frea.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:10
ach Diny, wat verdrietig hè..veel sterkte hoor !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:02
lieve Diny, wat een schrik...gelukkig komt ze op een goede plek en ook nog samen met een vriendin. De reden waarom is naar, maar het is wel fijn dat ze samen daar kunnen zijn. ik hoop dat je moeder weer goed opknapt en dat ze idd zelf ook weer de breipennen vast kan houden over een tijdje!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:34
Lieve Dinie,

Heel veel sterkte toegewenst, ook wij hier weten wat het is, probeer zelf ook een beetje rust te nemen.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 21:05
Ik wens je heel veel sterkte;
dat je niet uit de brei geraakt kan ik best geloven,
er zijn andere prioriteietn die je aandacht vangen.
Kom gerust langs voor een baabel en hou on sop de hoogte.
We leven zeker met je mee
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.454 seconden.
Lang Yarns