Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

JOEPIE

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: JOEPIE
    Posted: 02 April 2012 om 10:56
Het is eindelijk zo ver ze zijn mijn ramen aan het plaatsen ,de plaatselijke gazet zijn al buiten komen kijken LOL (dat zijn de oude mensen uit de straat die alles goed moeten zien) .Ik vind dat niet erg hoor maar in eens komen die allemaal in de deur staan voor zeker niets te missen ,nu weten ze weer wat te zeggen LOL
Ik ben blij nu kan het alleen beter gaan en binnen 14 dagen komen ze ons pellet kachel ook plaatsen dan kunnen we er nog op frisse dagen voor zittenTongue
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 11:05
hallo conny,

fijn dat je nieuwe ramen krijgt,kan je ook weer eens naar buiten kijken,
kijk uit dat de plaatselijk gazette niet elke dag even naar binnen gluurt,hahahahaha
ik heb dat hier al als ik me ramen ga lappen,dan komen er ineens mensen die
dan de brutaliteit nemen om gewoon naar binnen te gaan kijken,hahaha
ach ik laat ze maar,dan hebben ze in derdaad wat te babbelen,

lekker zo een pellet kachel lijkt me heel gezellig met de wintermaanden,

groetjes hester

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 22:16
Conny, kunnen ze met de banidorm basterd mee doen. Gezellig kletsen met de oudjesLOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 09:23
Ja hoor maar zo zijn oude mensen hoor dat kan geen kwaad
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:54
Toch hoop ik niet dat ik zo word als ik oud word hahaha. Maar geniet van je nieuwe ramen en je kacheltje Thumbs Up
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 12:22
Lekker hoor, dat kacheltje lijkt me ook wel wat. Straks is alles mooi klaar; pralientje blij!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 16:28
Boven nog een raam steken en dan beneden 3 ramen en 1 deur,we hebben wel een tegenslag op de zolder is een raam 6 cm kleiner als het ander .Voorlopig al ingestoken op 20 april is het bij de ramenman en dan benieuwd wanneer ze komen ,maar betaal niet voor alles af is
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 16:35
gelijk heb je.
want als je betaald heb zie je ze niet meer terug.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 16:47
Fijn dat het nu allemaal voor elkaar begint te komen. Jammer van dat zolderraam, maar je hebt gelijk dat je nog niet betaalt. Eeerst moeten ze maar zorgen dat alles netjes voor elkaar is.

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:09
Oooohhh....wat leuk Conny....ben echt blij voor je   Big smile
Hahahaha de plaatselijke gazet.........wij hebben hier ook zulke mensen en die noemen we het Brabants Nieuwsblad LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 19:10
Ja hier zijn ze de bazelse gazetLOL ,lieve mensen maar alles over een ander weten maar niets over hun
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns