Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

help profiel!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: help profiel!
    Posted: 30 Maart 2012 om 14:30
Ik ben echt een analfabeet als het op mijn profiel aan komt! Mijn plaatje is verdwenen en mijn handtekening en ik snap niet hoe ik dat weer kan herstellen. Ik zie soms staan van klik op je profiel maar daar kan ik verder nergens klikken om iets up te loaden. Voel me heel blonT nu LOLLOL
Graag hulp Wink
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 14:41
klik op member control panel, dan profile
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 15:43
Lydia dank je wel!!Kan je mij ook nog helpen met die bewegende handtekening? Dat lukt me ook met geen mogelijkheid meer en met zoeken kwam ik ook helaas niet aan het antwoord :(
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:00
staat op gifmania, gewoon google gifmania
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 02:00
Ja maar waar zet je die link neer? Daar kom ik niet uit. In mijn herinnering is dat je iets tussen [] moest zetten aan tekst?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:14
Ik heb de link gedownload op mijn laptop en vandaar af heb ik hem weer in mijn profiel kunnen zetten. Ik weet niet of dit je helpt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:24
Ik sla de link op in Photobucket.
Daar krijg je een kader met links, dan klik ik de IMG-link aan en kopieer deze in de hyperlink voor je bewegende handtekening.

Succes!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns