Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat vinden jullie van dit schatje?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 15:36
Ik vind dit zo mooi !
Het is enig om te zien.
x_3bc1bd1f
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 11:36
Is er al eens iemand die dit patroon gemaakt heeft?

Ik vind d'r wel heel erg leuk eigenlijk... Heb nog roze Ella garen liggen en 1 bol met wit bolletjesgaren van de Action. Ik ben me nu aan het bedenken of die ene bol bolletjesgaren genoeg zou zijn...

Dus, ervaringen zijn welkom.

Net als het patroon trouwens, als iemand het al bij elkaar heeft gegooid in 1 documentje. Anders doe ik het zelf nog 'even'.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 12:36

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh wat een troelekuhhhhhh

Lieffffffffffffffffffff!!!!!! Ik ga ze maken hoor!!!! Voor m´n beste dinnetje Karin.....voor in haar trimsallon  

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 13:51

Jullie hebben haar binnen Ieke en Marileen. Veel plezier er mee.

Ik heb haar zelf ook nog niet gemaakt. Vond ze zo lief en wilde er meteen aan beginnen. Maar had geen garen. Nu nog niet trouwens. Bij de action lag de goede kleur niet en in de wolschuur heb ik er niet meer naar gekeken. Eigenlijk heb ik er ook geen tijd voor. Er ligt zoveel te wachten en er is zoveel te doen. Als je op de link klikt zie je trouwens wel heel duidelijke foto's. Meer als in het patroon. Heb niet alle foto's overgenomen.

Voor in de trimsalon zal ze helemaal tot haar recht komen Marleen. Zeker weten.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 13:53
Ik doe het met wit bolletjesgaren. We shall see of het genoeg is. Vast wel. Anders doe ik wel een toer minder bolletjes ofzo.

Eerst even wat dingetjes afmaken (zie blog) en daarna ga ik aan de slag. Zal wel in het nieuwe jaar worden hoor...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 11:38
Ik ga zo meteen de benodigde wol bij elkaar zoeken. Vandaag
beginnen aan het hoofd... ben heel benieuwd hoe dat ze gaat worden.
Ik wil eigenlijk het liefst alles met Ella garen doen, maar daar heb ik
geen wit van. Even zoeken of er nog genoeg witte Saskia is. Mag geen
nieuwe wol kopen, dus anders moet ik heel creatief gaan zijn.
Back to Top
Nanske View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nanske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 12:51

Heel schoontje!!!

Knap van je dat je die mooie vrolijke meid zo gevonden hebt

Maar of ik dit maken kan?

Groetjes...

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 11:30
heel erg leuk poedeltje, heb hem ook overgenomen en de gebreide versie ook.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 13:05
Natuurlijk kan jij hem ook maken Nanske. Vooral met de uitgebreide foto's die bij de beschrijvingen staan. Ik heb er garen voor gekocht. Weer een stapje dichterbij dus. Ben heel benieuwd wanneer ik het garen om ga zetten in dit lieve poedeltje. (en of het mij dan dus ook lukt)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 08:54
Ik heb het hoofd af... en het lijf ben ik ongeveer halverwege de buik, net tussen de voor en de achterpoten...

Iemand al verder?
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 10:02

Van wie zou ik de gebreide versie mogen ontvangen. Ik vind hem zoooo lief !!!

Groet Woutera

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 10:32
Ze is gehaakt...

Patroon staat op de links in het eerste bericht. Daar staan heel veel foto's bij, persoonlijk vind ik dat wel handig werken...
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 10:39

Oh Ieke, dank je wel.

Ben een beetje dom en heb er niet naar gekeken zal het doen en dan gelijk maar opslaan.

Groet Woutera

Back to Top
maantje85 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maantje85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 19:30

dit is de poedel die ik gehaakt heb. omdat ik geen roze pom pom garen kon vinden heb ik hem een beetje aangepast.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 10:08
Ik heb het hoofd af, het lijf en er zitten nu bijna 2 poten aan. De poten heb ik iets anders gedaan dan op het patroon beschreven. Zo heb ik maar 1 toer bolletjes gedaan, werd anders meer bolletjes dan poedel. Ipv het onbegrijpbare in toer 15 van de poten heb ik een randje vaste in de buitenste lus gehaakt. Daarna heb ik toer 16 in de binnenste lus van de vaste van toer 14 gehaakt. Wil perfect. Het haakt trouwens wel heel onhandig, die poten als er al andere poten aanzitten...
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 13:09
maantje zij ziet er goed uit ( ik neem aan dat het een zij is)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 16:48
Hè, ik zag dit topic en ik hoopte op babyfoto's van de nieuwbakken dochter van Koningsdochter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 18:55
Helaas Magtelt...

Binnenkort krijg je wel een foto te zien van m'n poedeltje... Tenminste, de losse onderdelen. Ik hoop dat ik d'r in elkaar heb gezet tegen de tijd dat ik weer een keertje op bezoek kom (Hobbydoosdag?)...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 13:52
Ik ben d'r mee gestopt, voorlopig. Het kost me even te veel nadenk-vermogen en dat is momenteel niet ten overvloede beschikbaar. Mooi projectje meivakantie, dacht ik zo!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 14:33
 Ze zien er alletwee geweldig uit!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns