Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beetje jammer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beetje jammer
    Posted: 20 Maart 2012 om 10:54
Hebben jullie dat ook weleens, dat je een bericht doet naar iemand, zelfs een aantal keer en dat er helemaal niet op wordt gereageerd?
Ik vind dat erg jammer, ik stel een fatsoenlijke vraag aan iemand, en dan krijg je helemaal niets geen reactie daarop.
Waar zou dat nou toch aan liggen, aan mijn manier van vraag stellen, of toch aan degene waar ik de vraag aan heb gesteld? Beetje teleurgesteld ben ik wel, eerlijk gezegd.

Maar goed, het zonnetjes schijnt lekker, er is geen man overboord, dus wat dat betreft is er niets aan de hand. Ok, er zijn ook echt wel veel ergere dingen, maar toch wilde ik dat eventjes kwijt...Embarrassed.
groetjes
Iris
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:29
Misschien niet sociaal maar als nieuwe leden mijn inbox spammen met hebben hebben hebben dan reageer ik ook niet. Leden die ik wel ken en actief zijn op het forum krijgen altijd een reactie van mij. 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:30
Dat kan soms wel eens gebeuren dat heb ik ook soms als ik er een creatie opzet reageren er een paar en sommige krijgen dan vele pagina .Maar ik laat het wel voor bij gaan .Maar ik zal er erg in hebben als jij iets plaats dat ik een lief woordje zal zeggen en met veel plezier hoor .Nu kan je niets overslaan als je op nieuwe berichten drukt Hug
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:44
prideke,
zo gaat het bij mij ook vaak.

kunnen wij je misschien ergens mee helpen?

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:48
HugLief van jullie reacties, Esther, jij hebt mij al geholpen vorige week, en daar kon ik al een heel eind mee vooruit, hahaha!! Het is inderdaad ook wel verschillend, hoor, de mate van reageren, ook bij mij, hoor, moet ik zeggen. Soms ben ik ook gewoon te druk om het erg goed bij te houden...Het is goed om soms toch even te zeggen wat je een beetje dwars zit. Thanks....Thumbs UpHug
groetjes
Iris
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 14:00
Ik weet niet op je een pm heb gestuurd hoor, maar kan het niet zijn dat die persoon geen berichtje daarvan heeft gekregen. Want dat gebeurde wel de laatste tijd met dit nieuwe forum, ik krijg nu wel weer berichtjes door, maar heb ze ook een tijdje gemist.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 14:15
met de pm 's is vorige week inderdaad wel wat mis gegaan .
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 14:24
ok, ik heb inderdaad ook een PM gestuurd, maar wel naar aanleiding van twee keer een vraag via de website (dus commercieel?!) en een aantal reacties gewoon rechtstreeks. Maar goed, het is prima zo. Blijkbaar heeft degene geen zin in reageren, en dus ook niet in handel, want ik wilde er gewoon voor betalen, dus helaas. En gelukkig zijn er nog andere manieren om ergens aan te komen...hahaha! Mijn hart is gelucht en jullie zijn schatten...!LOL
groetjes
Iris
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 18:21
hoi iris74 als we je kunnen helpen kom maar kloppen he 
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 19:58
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Dat kan soms wel eens gebeuren dat heb ik ook soms als ik er een creatie opzet reageren er een paar en sommige krijgen dan vele pagina .Maar ik laat het wel voor bij gaan .Maar ik zal er erg in hebben als jij iets plaats dat ik een lief woordje zal zeggen en met veel plezier hoor .Nu kan je niets overslaan als je op nieuwe berichten drukt Hug

Dat herken ik ook wel hoor, maar ik trek me er ook niets van aan.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns