Baby-doekje-frummelding-patroon |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 21:26 |
|
Oh wat is die lief. Wat origineel, wat leuk bedacht. Ik ben ook blond, heb geprobeerd om een reactie te plaatsen op je blog maar of dat gelukt is...
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Maart 2012 om 23:30 |
|
Wat een leuke link. Ik was op zoek naar een patroontje voor een oud collega, die bijna met verlof gaat. Rara wat zij binnenkort bij haar post gaat vinden
|
|
|
|
![]() |
|
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 April 2012 om 09:09 |
|
Dat is een leuk cadeautje voor een collega die binnenkort met zwangerschapsverlof gaat. Bedankt voor het delen van het patroon (ook al is het wel even geleden dat de eerste post was)
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 09:50 |
|
Wat leuk, ik zie dat er nog steeds gebruik wordt gemaakt van dit patroontje! Ik heb 'm inmiddels zelf ook al een aantal keer gemaakt en de reacties blijven enthousiast...
Reageren op mijn blog kan vaak alleen als je ook een google account hebt. Soms lukt het met anoniem, maar blogger heeft nogal eens kuren de laatste tijd... |
|
![]() |
|
rafbic
Duizendpoot
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 11:24 |
|
hoi wat een leuk baby doekje ..........ga hem maken voor de vriedin van mijn dochter, is gisteren bevallen van een tweeling dus een rose en een blauwe. bedankt voor het patroon.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |