Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

magtelt

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 12:05
Oh ha ha dat is grappig, want ik was juist in de veronderstelling dat je kort haar zou hebben en zag tot mijn verbazing lang haar ... Smile Leuk dit!

Ja Chris neem jij maar een grotere foto ...! Al vind ik de kinderen ook leuk, op straat zou ik je niet kunnen herkennen zo klein ... 
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 12:08
toch grappig hoe je je een beeld kan vormen hé LOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 12:35
ja dat is echt grappig he zo denk ik ook wel eens hoe zouden ze denken hoe ik er uit zie en vinden ze me wel aardig of een kattekop het is misschien raar maar soms denk ik daar wel aan, je reageer hier ook wat makkelijker dan dat de mensen je kunnen zien en ik denk dat daarom de reacties soms zo pittig zijn ik moet daar vaak om lachen ook als het tegen mij gericht is ik neem dat nooit zo persoonlijk op dus heb ik daar geen last van maar daar door kan ik het wel heel erg waarderen als er mensen gewoon zeggen hoe ze iets vinden of er over denken en dat doet magteld ,zoals gezegd daar hou ik van het is misschien niet altijd leuk maar voor flauwekul hoef je je dan niet te melden ik hoop dat jullie me begrijpen want volgens mij schrijf ik het wat warig op Confused
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 12:57
ergens moet er op dit forum een topic zweven van 1 of meerdere jaren geleden met foto's van hobbydoosjes. maar die zullen allemaal wel verouderd zijn of niet meer te zien zijn LOL
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 13:00
Je kon ze in het oude forum nog zien, maar heel veel foto's deden het niet meer omdat die van een externe website kwamen.

Misschien een leuk idee voor een nieuw topic?
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 14:10
Gewoon zorgen dat er heel veel hobbydoosjes naar Magtelt gaan en dan foto's maken.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 00:04
Nog even geduld, en voor je het weet is het zo ver
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 18:03
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja onkruid vergaat niet en schuim komt altijd boven drijven.

Die humor van jou .........LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns