Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ja hoor weer naar het ziekenhuis

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 17:21
Gelukkig heb je hem weer thuis. Wens jullie, ondanks dit vervelende gedoe, toch heel fijne dagen. Het is jullie gegund!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 18:44
Sterkte en beterschap voor jullie zoontje. Geniet van jullie weekend weg. Verandering van omgeving is ook vaak al heel fijn
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 19:42
Het gaat echt goed . We zijn heel trots op hem. Het is nu zo meegevallen. Het was op deze manier een hele andere ervaring.
Ze andere oor is toch ook gedaan omdat er toch wel vuil achter zijn buisje zat.
De arts wilde geen risico nemen. Dus ben blij dat het meteen gedaan is.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 23:20
Oh.....ik ben echt blij dat het goed gaat met je manneke Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 23:21
fijn dat nu alles achter de rug is. en hopen dat jullie in een beetje rustiger vaarwater komen Thumbs Up
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 06:48
Goede morgen !
We hebben een rustige nacht gehad. Echt super.

Simone ik hoop dat we nu ook wat rust krijgen. En vooral dat ze gezond blijven voorlopig:)
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 07:06
Goede Morgen Chantal en alle hobbydoosjes

wat fijn dat jullie een rustige nacht hebben gehad.lekker genieten nu van je weekendje weg.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 14:10
Tja maar weer een update!
Ben de laatste tijd minder aanwezig we zijn allemaal ziek geweest.
En ik ben veel met school zaken bezig. Onze basisschool gaat helaas sluiten. De school gaat verhuizen
Haken doe ik weinig heb er gewoon geen energie voor

Daarbij komt dat bij de jongste weer doorverwezen word naar de uroloog .
Hij is nu 2x aan zijn geslachtsdeel geopereerd . En helaas ziet het er weer niet goed uit.
Wederom talg productie en de cyste lijkt terug te komen.
Nu maar hopen dat hij geen ontsteking krijgt. We kunnen pas 15 juni terecht.

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 14:16
Chantal,ik had je al gemist de laatste tijd.Wat vreselijk vervelend allemaal.En verhuizen,dat is ook niet niks.Blijf je wel in de buurt of ga je naar een heel ander gedeelte van Nederland?Nu maar hopen dat Jasper geen ontsteking krijgt. Kun je preventief niet iets geven?Misschien homeopatisch?Veel sterkte.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 14:17
Het zit je echt mee hé!!! We duimen voor je dat het een keertje stopt en dat je van de dagen kunt geniten in plaats van naar de dokter te lopen!!

Veel sterkte allen!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 14:22
Hopen dat er geen ontstekeing bij komt het duurd altijd zo lang voor je ergens naar toe kunt sterkte en dan ook nog verhuizen heb je wel al een ander huis? 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 14:28
Ik heb mijn berichtje al aangepast stond er wel heel onduidelijk .
We gaan zelf niet verhuizen. De school alleen:)

Mijn ventje was in ieder geval heel blij met het advies van de arts. Hij moet iedere dag in bad!
Om alles zacht te houden en te weken.
Mocht er wat gaan onsteken krijgt hij antibiotica. Maar liever natuurlijk niet.
Ach het komt wel weer goed. Maar het mag nu wel is stoppen.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 15:37
Ach die arme ziel!! Hoe oud is hij?
Alle slechte dingen komen in 3 zeggen ze toch?! Nou voorlopig ben jij er de eerste 30 jaar wel vanaf zou je zo denkenShocked.

Sterkte met alles
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 16:00
Hij is nu 4,5 hij word in september 5.

Ben erg benieuwd wat ze ermee willen, de arts gaf aan dat er nu nagedacht moet worden over hoe dit dan kan.
Dus nu niet alleen weghalen en schoonmaken, maar verder denken.
Ik weet wel dat ik ook verder ga met vragen. Er speelt nog meer en als dat niet vanzelf overgaat dan moet hij daar met een leeftijd van 7 nog aan geholpen worden.
Ik heb nu zoiets dat doen ze dan maar meteen.en geen afwachten meer.
Begin het zat te raken.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 17:11
Veel sterkte hoor
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 17:48
Ooooohhh....nee hè Cry
Heeeeeeeeeeel veel sterkte......ik Hugdenk aan jullie
Ik haak nooit af!

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 18:42
heel veel sterkteHug
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.408 seconden.
Lang Yarns