Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat een prijzen hier

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:18
Ik vind het ook te duur en niet eens mooi.. Mja, die gehaakte beestjes zullen vanuit het buitenland ook wel hierheen vervoerd moeten worden haha.. Wie weet zitten ze eerste klas LOL (Dat zou wel de prijs verklaren)

En degenen die ik ken die dat spul van haar kopen zijn 'merkgericht'.. Ze vinden vaak dat wat ik maak leuker, maar omdat er dan geen 'merkje' op zit en niet bij de bijenkorf te koop is kopen ze het haakspul van haar.. En dat zeggen ze ook haha.. Het is toch stoer als je kan zeggen dat het van haar is LOL 
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:29
ik ken ze eigenlijk niet, ik moest ze googlen.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:49
Ik heb toevallig pas iets van haar zien liggen bij de Bijenkorf (wist niet dat het van haar was). Ik vond het patroontje op zich best grappig, maar er zat veel ruimte tussen de steken, je keek zo op de vulling.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 18:20
Originally posted by zazia zazia wrote:

Ik heb toevallig pas iets van haar zien liggen bij de Bijenkorf (wist niet dat het van haar was). Ik vond het patroontje op zich best grappig, maar er zat veel ruimte tussen de steken, je keek zo op de vulling.
Bijenkorf had een tijdje terug in de uitverkoop spulletjes van 'Vrouw Petit' met 70% korting!

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 19:38
Ik had er nog nooit van gehoord ... Wat ik wel het leuke hieraan vind, is toch even met eigen ogen te zien dat het iemand lukt om er echt haar werk van te maken. En ook echt in de top. (Prijzen over de top Crymijn winkelmandje komen ze ook niet in Smile. Maar anderzijds als je de uren gaat tellen wordt het ook al snel een duur geintje). 
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 20:36
nou ik vind het ook wel knap da thethaar lukt . ik probeer het steeds maar niemand wil mijn crea`s kopenCry
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 20:50
Arme jij ... Cry

Ik heb geen verstand van verkopen .... wie weet Later als ik groot ben!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 14:27
Zijn zeker hoge prijzen zeg!Confused
Maar opzich worden eroveral wel dure haaksels verkocht in de winkels hoor.
Ik was laatst op vakantie in Zeeland en daar werden kleine diertjes verkocht voor €20,00.
Dat ik ook dacht nu dat is nog eens een prijs zeg.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns