Ben ik nu de enige ???? |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 10:27 |
|
Goh ik heb dat helemaal niet.
Echt wel hoor. Ben bezig met een aap, een kip en een pony. Ik begin altijd heel erg enthousiast maar dan zie ik weer iets nieuws en dan wil ik dat maken. Vind nu die harmonica hond zo leuk. Maar ik probeer streng te zijn .. eerst afmaken waar ik mee bezig ben.Hahaha als dat lukt bel ik de krant..... |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 11:53 |
|
ik ben ook met verschillende dingen bezig. maar dat is meer om te variëren. de ene dag haken, dan weer borduren dan weer breien. een kaartje maken tussen door en ga zo maar door. geen probleem het komt af. zeg alleen nooit wanneer
|
|
|
|
![]() |
|
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:10 |
|
Bij mij is het net zo hoor. Ben een trui aan het breien, ook liggen er een paar borduurpakketten waar ik al aan begonnen ben. er moeten nog verschillende ingelijst worden. Heb een gordijntje half af, 3 haakprojecten
quilt die nog niet af is enzzzzzzzzzzz. Vreselijk he als je het allemaal op schrijft![]() Zo zie je maar weer, eigenlijk zijn we allemaal hetzelfde ![]() |
|
![]() |
|
wolverino
Duizendpoot
Lid sinds: 04 April 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 136 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:24 |
|
ik herken het zeker, ik ben met een kameleon bezig en met een tas terwijl ik alweer iets anders leuks heb gezien wat ik wil gaan maken
je moet het idd niet opschrijven wordt bij mij wel een hele lange lijst
|
|
![]() |
|
Elgurumi
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 217 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:31 |
|
Ik had even 'n haakstop omdat ik eerst drie shirts wilde naaien voor mezelf. Maar die zijn nu af en ik ben nu eerst mijn halfafgemaakte dingetjes aan het doen. Of ik het volhoud weet ik niet, er is nog zóveel leuks!!!
|
|
|
Oost West, thuis in je eigen nest!
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 15:29 |
|
Nou ik hoor ook bij deze groep hoor ben nog niet aan het ene begonnen en wil alweer het volgende maken had het eerst heel goed in de hand eerst het ene project af maken voor ik met iets nieuws begin maar dat is verleden tijd.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 18:00 |
|
Ik naai overdag (als er niets te huishouden of te hobbydozen is), en 's avonds brei of haak ik. Groetjes, Lida.
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 18:41 |
|
Het is allemaal heel herkenbaar. Ik was bezig met een konijn, maar intussen vroeg er iemand om een sleutelhanger van een maltezer leeuwtje, dus die kwam tussendoor. En ik heb een borduurwerk liggen die ik heb gekregen van mijn man toen we nog verkering hadden (volgend jaar zijn we 25 jaar getrouwd
dus die mag eigenlijk ook wel eens afgemaakt worden) en Op zolder liggen nog 2 ufo's die in elkaar gezet moeten worden, ook bij mij niet mijn meest favoriete karweitje
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 19:07 |
|
Ik merk dat ik op gevaarlijk terrein kom...... mijn giraf is af. Nu alleen nog in elkaar zetten.....als ik bovenstaand lees geeft dat de meeste problemen
Mijn volgende item heb ik ook op regel. Een brede strook op het voeteneinde van het bed in Nature met donkergrijs. Heb mooie Granny's gevonden met bloemen, nu alleen nog even de maat op elkaar af zien te stemmen.... Dit heeft geen haast !!!! (ik zet het nu zwart op wit zodat jullie getuige ervan zijn, hahahahaha)
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |