wat een prijzen hier |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
arnhemmertje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 14:18 |
|
Ik vind het ook te duur en niet eens mooi.. Mja, die gehaakte beestjes zullen vanuit het buitenland ook wel hierheen vervoerd moeten worden haha.. Wie weet zitten ze eerste klas
En degenen die ik ken die dat spul van haar kopen zijn 'merkgericht'.. Ze vinden vaak dat wat ik maak leuker, maar omdat er dan geen 'merkje' op zit en niet bij de bijenkorf te koop is kopen ze het haakspul van haar.. En dat zeggen ze ook haha.. Het is toch stoer als je kan zeggen dat het van haar is
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 14:29 |
|
ik ken ze eigenlijk niet, ik moest ze googlen.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 14:49 |
|
Ik heb toevallig pas iets van haar zien liggen bij de Bijenkorf (wist niet dat het van haar was). Ik vond het patroontje op zich best grappig, maar er zat veel ruimte tussen de steken, je keek zo op de vulling.
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 18:20 |
Bijenkorf had een tijdje terug in de uitverkoop spulletjes van 'Vrouw Petit' met 70% korting! |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 19:38 |
|
Ik had er nog nooit van gehoord ... Wat ik wel het leuke hieraan vind, is toch even met eigen ogen te zien dat het iemand lukt om er echt haar werk van te maken. En ook echt in de top. (Prijzen over de top
mijn winkelmandje komen ze ook niet in . Maar anderzijds als je de uren gaat tellen wordt het ook al snel een duur geintje).
|
|
![]() |
|
okkiepowerrr
Hobbywonder
Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 20:36 |
|
nou ik vind het ook wel knap da thethaar lukt . ik probeer het steeds maar niemand wil mijn crea`s kopen
|
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Mei 2012 om 20:50 |
|
Arme jij ... ![]() Ik heb geen verstand van verkopen .... wie weet Later als ik groot ben!
|
|
![]() |
|
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Mei 2012 om 14:27 |
|
Zijn zeker hoge prijzen zeg!
Maar opzich worden eroveral wel dure haaksels verkocht in de winkels hoor. Ik was laatst op vakantie in Zeeland en daar werden kleine diertjes verkocht voor €20,00. Dat ik ook dacht nu dat is nog eens een prijs zeg.
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |