Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zaterdag 2 juni

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zaterdag 2 juni
    Posted: 27 Mei 2012 om 12:01
Ik open even een nieuw topic voor degenen die naar de hobydoosdag willen komen en nog niets aan Ieke gemeld hebben.

Zouden jullie aan Henrike/Ieke willen pmmen met wat voor vervoer je komt, eventueel met wie, wat je meeneemt, aan snoeperij, voor Sanne's meisje en ruilmateriaal? En of je een workshopje wilt geven of krijgen?

Het is niet erg als je niet kunt op het laatste moment, maar we willen een beetje weten waar we aan toe zijn qua aantal personen.

Degenen die absoluut zeker weten dat ze niet komen, hoeven niet te reageren in dit topic, dat schept maar verwarring.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 09:14
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Magtelt ik heb niets meer gehoord over de HD dag bij jou terwijl ik Ieke wel aangeschreven heb en alles. Enig idee hoe en wat?
Magtelt:
Dit berichtje van Prideke stond in het topic van het Poekie Project. Ik zal haar even een PM sturen Wink

Zijn er nog meer mensen die zaterdag willen komen en zich nog niet opgegeven hebben? Zeker met dit warme weer moeten er genoeg boodschappen in huis gehaald worden en Magtelt wil graag weten waar ze aan toe is.

Wie zich nog niet opgegeven heeft en toch wil komen, graag even zsm doen dames Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 13:47
Ik denk dat ik toch niet kan komen :(

Ik kan sowieso alleen 's middags (/ eind van de ochtend, weet helaas nu nog niet precies hoe laat), maar nu zag ik op de NS-site net dat er precies komend weekend werkzaamheden zijn tussen Amersfoort en Apeldoorn. Ik zou met de trein vanuit Utrecht komen, maar blijkbaar doe ik er dan met een NS-bus anderhalf uur over i.p.v. 40 minuten. Dat vind ik een beetje te lang (en daarnaast word ik ook snel misselijk in een bus). Ik baal!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 10:53
Originally posted by Jips Jips wrote:

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Magtelt ik heb niets meer gehoord over de HD dag bij jou terwijl ik Ieke wel aangeschreven heb en alles. Enig idee hoe en wat?
Magtelt:
Dit berichtje van Prideke stond in het topic van het Poekie Project. Ik zal haar even een PM sturen Wink

Zijn er nog meer mensen die zaterdag willen komen en zich nog niet opgegeven hebben? Zeker met dit warme weer moeten er genoeg boodschappen in huis gehaald worden en Magtelt wil graag weten waar ze aan toe is.

Wie zich nog niet opgegeven heeft en toch wil komen, graag even zsm doen dames Thumbs Up

Prideke staat wel op het lijstje, toch? Ik heb aangegeven dat ik niet ging reageren op alle pm's, dat wordt een beetje te veel van het goede. Misschien dat daar de schoen wringt...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 11:08
Wie komen er allemaal...
- by ieke (komt samen met Diny met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over). Wat voor lekkers ik meeneem, weet ik nog niet...
- Magtelt (is al op de plaats van bestemming; verzorgt drinken)
- Diny183 (komt samen met by ieke met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over; mini-kozakken)
- Simonevv (Den Haag; auto/trein (afhankelijke van weer); tomatensoep)
- Jips (Woerden; heel vroeg met de auto)
- Fransisca/ Anne Marie (Dordrecht; Zoekt nog vervoer, anders met de trein; koekjes)
- Prideke/Simone (Ede, eigen vervoer, waar behoefte aan is)
- Pippie/Wil (komt met de auto, heeft nog twee plaatsen over om iemand in Zutphen, Winterswijk of Apeldoorn van het station te halen. Gaat eerder weg! Neemt mee waar vraag naar is...)
- Frea H. (regio Den Haag; komt met Simonevv mee; krentenbolletjes en eierkoeken)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 12:21
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

[QUOTE=Jips]

Prideke staat wel op het lijstje, toch? Ik heb aangegeven dat ik niet ging reageren op alle pm's, dat wordt een beetje te veel van het goede. Misschien dat daar de schoen wringt...

Het is ook meer omdat ik geen adres had en financieel eea goed moet bekijken. Daar ik een controle freak ben wilde ik weten waar ik aan toe was LOLLOL

NB... ik hoor graag waar behoeftes aan is aan snoeperijen of anders Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 12:29
Wat je zelf erg lekker vindt? Ik neem altijd ambachtelijke chips mee uit de Plus, omdat die niet overal te krijgen zijn. Ik koop ze nu ook.

Het is gewoon leuk en verhelderend om te weten waar anderen van smullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:59
Is er ook iemand die van mij patroontjes van vilt( poppetjes, bloemetjes enz.)
wil hebben. Gratis en voor niks.Maar als niemand interesse heeft,sjouw ik ze niet mee. (Doe net of het een aanhanger vol is, maar het is wel een ordner vol)
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:35
Originally posted by pippie pippie wrote:

Is er ook iemand die van mij patroontjes van vilt( poppetjes, bloemetjes enz.)
wil hebben. Gratis en voor niks.Maar als niemand interesse heeft,sjouw ik ze niet mee. (Doe net of het een aanhanger vol is, maar het is wel een ordner vol)

Wanneer niemand anders ze wil hebben, mag ik ze dan hebben voor mijn dochter ? Zij werkt in de kinderdagopvang en kan altijd nieuwe ideetjes en patroontjes gebruiken.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 16:10
Ik heb ook nog een patroon voor vilten dingetjes liggen en sleutelhanger dingen van plastic... neem het allemaal wel mee...

@prideke, gelukkig maar. Gezellig dat je ook komt!

@ diny, ik mail je morgen even om verder af te spreken. Zit nu te klunzen op m'n tablet
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 12:46
Originally posted by Pluk Pluk wrote:

Ik denk dat ik toch niet kan komen :(

Ik kan sowieso alleen 's middags (/ eind van de ochtend, weet helaas nu nog niet precies hoe laat), maar nu zag ik op de NS-site net dat er precies komend weekend werkzaamheden zijn tussen Amersfoort en Apeldoorn. Ik zou met de trein vanuit Utrecht komen, maar blijkbaar doe ik er dan met een NS-bus anderhalf uur over i.p.v. 40 minuten. Dat vind ik een beetje te lang (en daarnaast word ik ook snel misselijk in een bus). Ik baal!

Pluk, ik weet niet hoe laat je kan komen, maar ik kan je eventueel op amersfoort oppikken. Ik woon daar vlakbij.

Mocht het nodig zijn, kan je me pm'en, mailen of even hier melden.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 08:40
Ik heb alle informatie in het andere topic weer bijgewerkt! Pm's lees ik morgen pas weer, ben vandaag weg!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.299 seconden.
Lang Yarns