Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een zonnestraaltje voor jullie

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:39
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Dat zonnetje doet deugd Rianne je hebt gelijk laten we een groot gezin of familie zijn en het leuk houden ,maar zo zijn hier zijn ups en downs ik heb het nog niet anders geweten maar ze overleven het wel hoor

gelukkig overleven we het wel in echte gezinnen zijn ook ruzies en vaak kom je er samen wel weer uit het is altijd geven en nemen!!Smile
en dit zijn natuurlijk ook geen echte familiebanden maar toch geef je op een bepaalde manier om elkaar misschien bij de een meer dan bij de ander maar toch hou je op de een of andere manier van allemaal een beetje!!EmbarrassedEmbarrassed
soms voelt het  wel een beetje raar EmbarrassedEmbarrassed want ik ken jullie nog maar heel kort maar kan het forum met jullie echt niet meer wegdenkenBig smile
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:41
hallo iedereen,

ik hoop ook dat het lekker weer word. even een lekker vrolijk nummer opzoeken.

oke hier is hij dan en hij heet tacata: http://www.youtube.com/watch?v=dU-WR6aC5Kc

hopelijk vinden jullie het ook een leuk en vrolijk nummer.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:43
ik zit aan het zeetje en heb deze middag heel de dag lekker buiten aan het haken geweest
een mens word blij van het zonnetje en ja de sproetjes zijn er al aan het doorkomen Big smile

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:47
Whaaaaaaaaw!!!! Ik had wel een kleine reactie verwacht,maar dit... maakt me helemaal vrolijk!!!

Dikke aan iedereen

Vrolijke nummertje! En ik ben een giga bofkont,een kwartiertje in de bakkende zon en ik ben al bruin
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:49
Heerlijk!!!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:53
doet me meteen aan dit liedje denken, ik denk dat de jonkies het niet kennen ;-)))
    Breng eens een zonnetje
    Onder de mensen
    Een blij gezicht te zien/ een vrolijk topic maak ik er van ;-)))
    Doet je toch goed
    Vervul zo nu en dan
    Hun liefste wensen
    Een beetje levensvreugd
    Schenkt nieuwe moed
    Breng eens een zonnetje
    Onder de mensen
    Een blij gezicht te zien
    Doet je toch goed
    Vervul zo nu en dan
    De liefste wensen
    Het spreekwoord zegt
    Wie goed doet goed ontmoet

en dit forum doet over het algemeen heel erg goed, houden zo !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 20:59
Ik vrees dat ik een jonkie ben,hahahaha!! Ken het niet,maar vind het wel mooi :)
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:05
hihi ben ook een jonkie maar ik ken het wel het is een prachtig liedje!
moet het wel ergens nog op cd hebben staan gezongen door Ron Brandsteder
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:06
ach ja dat liedje zingt mijn vader vaak, het is zo'n lief liedje ach echt leuk dat je dit opschrijf Heart
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:13
Zo gaat tie weer goed. Gelukkig!! Dank je Loepke. Groetjes, Lida
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:15
Ik schaar mezelf ook onder de jeugd en onder het motto: je bent zo oud als je jezelf voelt:
Hier word ik altijd lekker vrolijk van.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:17
Bedankt voor dit virtuele zonnestraaltje. Heb vanmiddag al in een real-life zonnetje gezeten, maar die is helaas al onder. Hopelijk weer een dagje zon:-)
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:17
Een zonnetje kan soms wonderen doen Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:21
ja de kleine zeemeermin zooooo leuk mijn middelste zoon was helemaal verliefd op de kleine ariel hihi ik vind dit topic zo leuk iedereen komt met zulke leuke en lieve dingen, zie je we zijn 1 hele grote FAMILIE,
ik ben zo blij met jullie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns