Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zit in een hobbydip :S

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 20:49
Ik heb naast mijn eigen breitas ook die van schoon- en eigen moeder georven, dus ik kan drie keurige tassen laten slingeren met werkjes er in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 20:54
ja een heel herkenbaar probleem. Sinds ik het haakvirus heb, kom ik niet meer aan mijn andere hobbies, kleding naaien en fimokleien toe.

en dan inderdaad nog kiezen wat het volgende haakproject wordt, want er zijn zoveel leuke patronen, af en toe word ik er gek van Wacko 
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 21:18
Ik herken dit ook. Bij mij liggen meerdere dingen bijna af.
Soms ga ik ervoor zitten en maak eerst eens wat helemaal af. Dat geeft me dan weer voldoening.
Maar dan lees ik weer op dit forum over een nieuw project en kan het niet laten om daar dan ook mee te starten. Dus blijven die andere dingen alsnog onaf liggen. Ik heb ook niet altijd even veel zin of juist geen tijd en steeds maar last van beide polsen zodat het ook niet echt lekker opschiet. Dat herhaalt zich steeds.
Maar ik blijf optimistisch. Nu zit ik alweer een tijdje achter de computer, dus blijft het breiwerk ook weer liggen.
Maar er komen nog meer dagen, toch?

Groetjes, Tineke01
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 22:12
Hmm. Ik heb mijn vriend kunnen overtuigen dat ik een poef van de Ikea nodig heb. Zo eentje met opbergruimte erin van Ektorp. Die heb ik nu 4 maanden. Dus de poef zit vol, daarop ligt het project (of de projecten LOL) waar ik mee bezig ben. Daarnaast staat mijn breitas, en dan nog 2 kleine tasjes Embarrassed. Eens in de zoveel tijd ruim ik het wel op.

Ik moet soms wel verplicht pauze in lassen. Ik heb sinds de verhuizing (1 feb) flink veel last van mijn linker duim. Gelukkig ben ik rechts.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 22:16
wat heb je dan tijdens de verhuizing met je duim gedaan dan? ik heb vorige week donderdag en vrijdag lopen verhuizen en had alleen 2 dagen last van mijn rug.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 06:38
Ik heb in 1 weekenddag tijd 3 ikea kasten in elkaar gezet. En wat mij rechts niet lukt, doe ik automatisch links. Ik heb weleens eerder op deze manier last gehad van mijn duim. Toen had ik geschilderd bij mijn schoonzus die net was verhuisd. Ik had geen zin om de ladder iedere keer te verplaatsen (ben slechts 1.60m) dus pakte ik de roller over met links. Maar na een paar weken was dat over. Dit nog niet. Ik geef hem ook niet voldoende rust. Sinds anderhalve maand moet ik iedere dag op de motor naar mijn werk (bedrijf is verhuisd), en met links koppel ik.

Ik hoefde gelukkig geen zware dingen te sjouwen. Ik heb 5-6 jaar terug 3 maanden thuis gezeten vanwege nek en schouderklachten. Dus sindsdien ben ik voorzichtiger met sjouwwerk.
Groetjes, Femke

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 08:26
ja misschien zo'n steun ding ff een tijdje aan, dan krijg je duim rust. ja donderdag was het met heel veel dozen sjouwen, er hebben wel 2 mannen geholpen, maar mijn vader kan niet sjouwen, die heeft voor mijn geboorte zijn schouder gebroken.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 09:43
gelukkig ben ik dus niet de enige met gaos in mijn hoofd Embarrassed
heb namelijk het hele weekend nog niks kunnen bedenkenConfused
ben aan 3 dingen begonnen en dacht daarna nee wil toch iets anders maken dus al met al nog niks waar ik mee bezig kan zijnCryCry
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 12:46
Ik heb inderdaad een steun voor mijn duim. Draag ik voornamelijk tijdens het motorrijden en het haken. Het gaat maar om 1 bepaalde beweging, en deze steun voorkomt deze beweging. Maar het lijkt wel alsof het toch nog niet voldoende is. Heb hem ook al eens twee weken lang de hele dag gedragen, dat hielp even. Met dingen die geen pijn doen, draag ik hem liever niet. Ben bang dat mijn handspieren eraan gaan wennen.
Wij hadden gelukkig ook genoeg mannen die kwamen helpen. Mijn vader mocht ook niet veel doen (spierreuma). De mannen zetten de dozen in de kamer die ik aanwees. Geen verhuizers hoor. De vriend van mijn schoonzus en mijn eigen vriend hebben heel veel gesjouwd.
Groetjes, Femke

Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 12:49
Ik struin het internet af voor inspiratie. Vooral www.redheart.com is bij mij favoriet. Vooral in weekenden waarin ik geen haakwerk heb. Om te voorkomen dat ik aan allerlei haakwerk tegelijk begin, probeer ik slechts 1 patroon in de woonkamer te leggen. De rest gaat in een map met dingen die ik nog wil doen. Die puilt natuurlijk uit Smile.
Ik dwing mezelf om eerst het ene af te maken en dan pas aan het volgende te beginnen. Anders zit ik echt met een aantal onafgemaakte projecten. Ik weet hoe ik ben. Als ik mezelf echt niet meer kan bedwingen, dan maak ik kleine dingetjes zoals amigurumi.
Groetjes, Femke

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 12:53
ja verhuizers kosten veel geld. mijn vader heeft een busje en daar alles in vervoerd (3 keer heen en weer gereden), me moeder heeft vrijdag nog geholpen. maar de 2 mannen van donderdag waren mede bewoners. ik zat in een zorg instelling (pameijer) en had daar een soort studio (woonkamer verbonden met slaapkamer, badkamer en de keuken zit in de woonkamer), nu staat alles in de citybox.

maar weer on-topic.

ik weet zo gauw nu ook niet wat te maken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns