Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mega sale Crea-me

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 03:55
Hallo Dames,

Het was niet omdat het niet loopt hoor, ik heb dagelijks veel bestellingen dat ze soms mijn neus uikomen, maar wel hele leuke klanten en daar doe ik het voor!! De mega sale is geweest, voor de vakantie en omdat wij met deze stunt op de markt hebben gestaan. Als je alle patronen los zou kopen is het inderdaad 118 euro, maak je gebruik van de pakketten die wij standaart hebben dan krijg je korting. Let wel op de prijs van de 3 pakketten (alles haak, alle brei en alle patronen) gaan elke keer omhoog aangezien er ook elke keer meer patronen bij komen. Veel klanten missen tussen de 6 a 10 patronen en deze hebben dan ook het pakket gekocht zodat ze voor minder toch kompleet waren. De prijs van 3 patronen voor de prijs van 2 blijft altijd hetzelfde. De stuks prijs wordt voor de echt oude patronen aangepast, niet omdat ze niet meer verkopen maar gewoon omdat ze veel ouder zijn. Dit heeft ook te maken met het iligaal versprijden van patronen, waarvan ik weet dat dat ook helaas hier gebeurd...

Mocht je een bestelling plaatsen kan het zijn dat je niet mij op de mail krijgt maar iemand anders aangezien het met de mail heel erg druk is en ik zelf ook nog een 40 uurige baan heb.

Mocht je van de dollar prijs gebruik willen maken kan dat ook via etsy en ravelry, let wel op hier sturen wij GEEN NL patronen toe alleen engels, de emails worden ook in het engels beantwoord omdat ik dat ook 99% niet zelf doe.

Hoop dat het zo iets duidelijker is? Helaas is de mega sale over, op etsy staan nog wel een paar pakketen als ik het goed uit mijn hoofd zeg?

Groetjes Carola

PS van de mega sale is een mooie fiets gekocht en ook een donatie aan stichting AAP gedaan.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 08:10
Hallo Carola,

Heb een tijdje terug de aanbieding bij jullie besteld.
Kan/zal niet alle patronen gebruiken, maar er zitten erg leuke ontwerpen tussen.
Kreeg via een ander forum inderdaad al een verzoek om de patronen door te sturen.
Zal uiteraard wel meer gebeuren, voorkomen is lastig.
Wens je verder veel succes!

Gr. Rianne
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 22:59
VERKOOP   ???????
groetjes geesje
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 22:55

Wat bedoel je met verkoop?? Ik gaf uitleg over de reacties/vragen daar boven... dit was geen verkoop van mij kant als je dat bedoeld?

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 10:25
Als je het zo leest, lijkt het erop, maar het is volgens mij gewoon een reactie op vragen, die hier gesteld zijn.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 11:17
Hohohoo, Carola is een hobbyguru en heeft al heel veel tips en adviezen en reacties gegeven, beslist niet om haar verkoop te supporten en de Stichting AAP is helemaal geweldig Carooltje, vooral doorgaan...Jouw patroontjes, die ik mag verkopen geheel belangeloos voor de Pink Ribbon liggen nu in m'n V A K en ik ben er APENtrots op...dus kom ik nu even voor je op, dat begrijp je...net zoals Magtelt Hughaar breipatronen voor de Babyborn aan mij voor de verkoop gaf/geeft...die liggen op de markt en jouw Hug patroontjes dus in m'n V A K .... dit is ook reclame maar allemaal voor de GoeieDoelekes: de KiKa, K.W.F./Alpe D'HuZes en de Pink Ribbon !!! En je uitleg is helder over die SALE.... Thumbs Up
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns