patroon gezocht voor trui gemĂȘleerd |
Reageer
|
| Autheur | |
Carola10
Newbie
Lid sinds: 07 Augustus 2023 Locatie: Noordlaren Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: patroon gezocht voor trui gemĂȘleerdPosted: 11 hours 32 minuten geleden om 13:24 |
|
Het lukt me niet om de foto te uploaden, dus ik probeer het
met tekst. Degene die op de foto als baby door haar vader wordt omhoog
gegooid en opgevangen, is nu 33 jaar en wil heel graag een trui zoals haar
inmiddels overleden vader op de foto aan heeft. Volgens mij is de trui gebreid met 2 draden waarvan 1 wit en
1 zwart, in tricotsteek, met lange mouwen (opgestroopt op de foto) die zijn
aangebreid [geen raglan, denk ik dan], ronde hals die goed aansluit. Bovenaan
de ene mouw die zichtbaar is op de foto zit ongeveer 5 cm alleen wit en 5 cm alleen
zwart. Net boven de boorden onderaan de trui en waarschijnlijk ook net boven de
boorden onderaan de mouwen, is 1 toer wit en 1 toer zwart. Verder is de trui
dus gemĂȘleerd gebreid met 1 witte draad en 1 zwarte draad. De trui valt soepel,
is van redelijk dun garen. Ik zoek dus een patroon voor een soepel vallende trui met
lange mouwen, ronde hals, boorden etc, die met 2 draden is te breien. Misschien Drops-breipatroon Summer Trail. Daarbij kan ik de 'voorgeschreven' Drops Melody (categorie D) vervangen door 2 draden Drops Lima (categorie B),
maar dat wordt erg dik. Wie kan me helpen aan een patroon en garen-suggesties voor bovenbeschreven
trui? |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |