vraag over patroon |
Reageer
|
| Autheur | |
Patje45
Newbie
Lid sinds: 13 hours 6 minuten geleden Locatie: Groningen Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: vraag over patroonPosted: 11 hours 37 minuten geleden om 12:45 |
|
Goedemiddag allen,
Ik heb een vraag over een patroon: Het patroon bestaat uit meerdere delen, maar bij deze gaat het om 2 naalden (1e naald 1 kantst, 1 av, 4 recht en eindigen met 1 av en kantst/ 2de naald allemaal recht). Nu moet ik op 27 cm aan weerzijden elke 2de naald 1x3, 3 x2,5x1st en elke 4de naald nog 6 x1 st/elke 2de naald 1x3, 8x1 en elke 4de naald nog 1x6 st afkanten. Het patroon bestaat uit 2 naalden, moet ik dan elke 2de naald afkanten elke 4 naald afkanten (4 naalden breien en dan opnieuw tellen) en dan weer elke 2 naalden enz.. Hopelijk kunnen jullie me helpen? Vriendelijke groet, Patricia
|
|
![]() |
|
Hulten1
Hobbyguru
Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2406 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 hours 28 minuten geleden om 13:54 |
|
Beste Patricia,
Inderdaad afkanten zoals je zelf al schrijft. Uiteraard is het wel zo dat je enkel aan het begin van de naald kunt afkanten, dus ingeval van elke 2e naald betekent dit elke 2e heengaande + elke 2e teruggaande naald. Succes!
|
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |