Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kerst -raamslinger

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 21:10
Oh wat mooi!
Groetjes, Tineke
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 21:15
super gedaan , ik zou ook wel eens aan zoiets moeten beginnen eigenlijk , want telkens neem ik van die kleefstrippen die ik dan elke dag weer terug moet aandrukken pfffff . Ze zijn wel mooi natuurlijk maar dit is net zo prachtig en blijft veel beter op zen plaats zitten .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 21:21
Heel mooi, ook mooie kleuren,
Ik bedenk meestal zoiets als het vlak voor de Kerst is. Wanneer ben jij er aan begonnen/
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 21:27
Oh die engeltjes zijn echt mooi! Superleuk!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 21:48
De engeltjes heb ik gegoogled,een patroontje uit de jaren 50.als je eenmaal 1 gemaakt hebt,ik heb de onderkant en langs de vleugeltjes een randje vasten gemaakt met goudkleur.maak je er toch snel 2 of 3 op een avond. de boompjes had ik van dit forum.ik heb ze opgehangen met kerstbalhaakjes aan een witte kerstslinger.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2013 om 06:21
heel mooi!
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 15:01
Heel mooi! De kleuren vind ik ook leuk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns