Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

laat ze nu maar eieren gaan leggen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 20:31
Originally posted by jetje1970 jetje1970 wrote:

Wat een leuk cadeau!
Was het eierkastje nu zelf gemaakt of gekocht?
Wil ook wel zo'n cadeautje maken Big smile

Gr. Rianne

Ik heb het eierkastje gekocht en zo'n mooie heb ik nog niet eerder gezien. Ben dus heel blij dat Esther gereageerd heeft! Mijn lieve man heeft er wel een eindje voor moeten omrijden, maar dat had hij er voor over! LOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 20:44
Het blijft een geweldig leuke combinatie!

Gr. Rianne
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 22:47
Erg leuke kip en samen met het kastje een mooie combinatie.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 23:22
mooi geworden, leuk die haantje zo op het kastje.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 23:56
Ik ben blij dat je gelukkig bent met het kastje en het leibord. Het is ook een speciaal kastje want ook ik had ze eerder niet zo gezien. Het komt uit een speciaalzaak en ik heb er zelf ook veel plezier van gehad, alleen heb ik nu van een hele goede vriendin eentje gekregen die beter bij onze keuken past. Ik wens je zus er heel veel plezier van en wanneer je dit samen brengt wordt het tijd om eens een leuke foto van haar kippen te plaatsen, ben wel benieuwd wat voor soort/ras ze heeft! Ik heb Cochin krielen.

Dit zijn mijn tokkies Heart

En mijnheer Tokkie Smile

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 08:06
OOooooh! Wat leuk!! Zowel het gehaakt kipje met zijn eierkastje,als de echte kippen
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 09:13
dat is dan op een mooie mannier opgelostLOL
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 12:24
Mijn zus heeft Barnevelders.

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 12:36
Ooooh gaaf, Barnevelders, ik kan het niet zo goed zien maar als het niet de kriel is maar de gewone dan heb je vaak kans op een dubbele dooier in een ei, zooooo lekker! Mijn ouders hadden vroeger Barnevelders, van die pikzwarte Heart
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 13:30
Wat een leuk cadeau, mooie kip!!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 14:17
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Ooooh gaaf, Barnevelders, ik kan het niet zo goed zien maar als het niet de kriel is maar de gewone dan heb je vaak kans op een dubbele dooier in een ei, zooooo lekker! Mijn ouders hadden vroeger Barnevelders, van die pikzwarte Heart

Over dubbele dooier gesproken, mijn zwager had deze foto vorige week gemaakt. Arme kip, had super groot ei gelegd. Ze hebben toch maar even gekeken of ze niet uitgescheurd was.

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 17:08
Jeetje zeg wat een super ei,zal wel zeer gedaan hebben
Groetjes jenny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.086 seconden.
Lang Yarns