Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Creatief met wasco, kranten en haaknaald

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Creatief met wasco, kranten en haaknaald
    Posted: 29 Augustus 2012 om 21:45
Foto spreekt voor zich :) 

Het hartje is gemaakt van wasco, vastgelijmd op canvas en daarna de föhn erop. Als je googelt op 'crayon melting art' kom je de meest geweldige dingen tegen. Ik wilde het ook graag eens proberen. Het gele krijtje wilde niet smelten helaas, dus die heb ik er tussenuit gehaald. Nu is het een beetje een triestig hartje geworden.

Het mandje heeft zn bestemming gevonden voor mijn lopende projecten, de vlinder was voor mijn nicht die haar kindje heeft moeten verliezen na 20 weken zwangerschap....

Blessed to be a blessing
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 21:56
Heel mooi zeg
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 22:12
Wat een leuk idee met die wasco's, ik heb er hier nog veel liggen van mijn dochters die ze nu toch niet meer gebruiken.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:13
heel mooi!!!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:26
In 1 woord Prachtig en erg creatief!!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 07:06
Ik had nog nooit gehoord van Wasco, grappig idee hoor.
Dat vlindertje vind ik helemaal geweldig, wil je mij vertellen of ik dat patroontje ergens kan downloaden, of dat je hem misschien mag en wil delen.
Als hij tenminste in het Nederlands is hoor.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 08:47
Wat ontzettend creatief zeg! Erg leuk
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 08:51
Originally posted by Lidia2 Lidia2 wrote:

Ik had nog nooit gehoord van Wasco, grappig idee hoor.
Dat vlindertje vind ik helemaal geweldig, wil je mij vertellen of ik dat patroontje ergens kan downloaden, of dat je hem misschien mag en wil delen.

Als hij tenminste in het Nederlands is hoor.

Groetjes, Lidia

Het is een patroon van Christel Krukkert, dus ik kan hem helaas niet met je delen!
Blessed to be a blessing
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:43
hoi hoi tante jan,
of is t crea bea?
leuk zeg , van wasco smelten nog nooit gehoord!
hoe heb je de krantenbak gemaakt?
groetjes marian
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:47
Oh wat leuk! Dat krantenmandje ben ik ook erg benieuwd naar!
Ben je trouwens niet bang dat de kranten afgeven op je lopende projecten? Zou toch zonde zijn.
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:50
hoi,
misschien kan je de krantenbak inspuiten met spuitlak van de action?
groetjes marian
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:52
vindt die krantenbak ook super, je moet er maar op komen.
lydia wijsbroek
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:37
Leuke creaties hoor! Die wasco, je moet het maar bedenken en de vlinder is ook prachtig!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 12:17
Ik heb mandje hier gevonden: http://www.craftstylish.com/item/47658/the-times-they-are-a-changing-how-to-make-a-basket-from-a-newspaper

Ik heb wel twee 'strengen' aan elkaar gelijmd, anders kan je hem niet groot maken.

En het geeft niet af hoor, mn vingers waren wel zwart, maar mn projectjes liggen er gewoon in, dan gaat het niet zo hard. Het is niet heel stevig trouwens, maar voor kleine, lichte dingen prima.
Blessed to be a blessing
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 12:32
Dank je wel. Ik ga het ook eens proberen denk ik! Weet niet waarom niet, maar de link werkte bij mij niet. Nogmaals ...  kan iedereen lekker klikken!

http://www.craftstylish.com/item/47658/the-times-they-are-a-changing-how-to-make-a-basket-from-a-newspaper
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 12:45

heel mooi, dat van het wasco vind heel apart om te zien.

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 13:18
oh wat een leuke dingen heb je gemaakt! Hele leuke ideën zo...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 14:36
heel mooi
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 21:05
leuk idee met de wasco,
ik werk wel eens met wasco om encaustic art te maken
kun je een kaart met een boodschap trekken (gratis)de kaarten zijn allemaal encaustic art

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 07:21
je kunt het de volgende keer proberen met een apparaat waar je verf mee afbrand of met een strijkijzer (geen stoom)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.063 seconden.
Lang Yarns