Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hangers voor de kinderen uit de bus

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hangers voor de kinderen uit de bus
    Posted: 23 Mei 2012 om 19:48
Declineren uit de bus hebben hun hangertjes voor bij hun radioreporter ontvangen. Ze zijn er super blij mee, ze willen niet eens de boel erafhalen . De spookjes heb ik voorzien van beentjes en voetjes maar lollibol en Wendy hebben ze gemaakt en al op . We hebben gemerkt dat dit soort precentjes prima werkt voor deze kinderen. Dus wil iedereen vragen om er nog een stel voor deze kinderen te maken. Deze kinderen hebben de syndroom v down en autisme. Al vast bedankt voor de al geleverde hangers. Groet Babs moeder van Naomi        thee hoe zet ik foto met de mobiel hier op ffff
babbel
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:51
Tjee tik helemaal wat anders in dan wat er verschijnt in beeld. Maar deciliner moet zijn kinderen uit de bus
babbel
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:56
O en radioreporter moet taxipaspoorten zijn
babbel
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 20:35
Die computers toch doen de gekste dingen. Fijn dat de kinderen er blij mee zijn. groetjes, Lida
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:51
By the way Babbeltruitjes, lollibol is mijn nickname!! LOL
Mijn echte naam is Wendy.
Ik hoop dat je oproep een succes mag worden!! Mocht dit helaas niet het geval zijn, dan stuur je mij maar een mailtje!! Tenslotte zijn we hier om elkaar te helpen toch!! Of niet???
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 09:23
Hoi Wendy. Helemaal super van je. Dan heb ik even namen gehutseld sorry voor die gene waarvan ik de muisjes heb ontvangtoestel babs
babbel
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 09:39
Natuurlijk joane ook bedankt hoor, kon even niet o de naam komen.
Er is door ouders en leerkrachten die er heel positief op gereageerd. Ook omdat deze kinderen er zo goed op reageren, ze willen nu ook echt z,n hanger door goed gedrag behalen.
Natuurlijk niet bij de eerste de beste goeie daad, haha dat zou te makkelijk zijn.
Nee ze moeten er wel wat voor doen dan bij een aantal kruisjes mogen ze er 1 uitlezen.
Het gaat om ongeveer 30 kinderen in de eerste klassen so.
Heb op een andere site ook al een oproep gedaan, en daar zijn nu ook 2 dames bezig. Heerlijk dat men mee wilt helpen voor deze kinderen.
Bedankt alvast die me helpen en nog gaan helpen xxx Babs moeder van Naomi.
babbel
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.109 seconden.
Lang Yarns