Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

VAKANTIE ????

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 12:46
De kinderen moeten nog tot en met volgende week donderdag naar school en dan hebben man en ik ook 2 of 3 weken vrij. We gaan waarschijnlijk 1 week weg, maar waar heen weten we nog niet, ik wil graag naar de kust (Egmond aan zee of Noordwijk) en mijn man en de oudste 2 willen graag weer richting de Veluwe, dus dat zal het wel worden en misschien daarna nog een paar dagen naar de kust. Verder blijven we thuis, maar we gaan wel af en toe met de kinderen op stap, een dagje Texel en misschien nog een keer naar Nemo in Amsterdam, naar het zwembad en/of het strandje aan het meer vlakbij. En voor we het weten is het weer september en moeten ze weer naar school.
Groet,

Yobsje
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 16:31
ik ga deze zomer niet "echt" op vakanties, hoewel alle weekenden vol zitten met dagjes uit. zo ga ik een lekker weekendje met mijn vriend naar de efteling, en aankomend weekend naar de Gentse Feesten, enzo maar door. Vind ik toch wel prettig. Voornamelijk in je eigen bedje slapen, maar toch geregeld er tussenuit gaan!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 19:27
Herkenbaar hoor Vifke, dat doen wij ook: lekker fietsen, een kop koffie op een terrasje drinken en af en toe een dagje met de trein weg. Bovendien is het met mijn dieet nog niet zo makkelijk om een hotel te vinden die daar rekening mee kan houden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 00:08
We gaan naar 'Rundumhausen', oftewel blijven thuis. Er valt heel wat te doen, onze tweeling heeft het veel te gezellig samen op een kamer. - dus verbouwen in de herfst. Daarvoor moeten wat dingen opgeruimd, ingepakt, etc... Wel maken we uitstapjes! Mijn zoontje heeft 4 kaartjes gewonnen voor de Floriade! Ook is hij fanaat van dierentuinen. Mijn oudste zoon wilt graag naar 'in flaanders fields' in Ieper ( tja, als je 9 bent en nog nooit daar geweest bent...) en dochterlief wilt historische steden bezoeken. Prima. En ik wil een beetje droger weer!
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 00:25
wij gingen altijd met de caravan naar frankrijk, maar sinds mijn man in een rolstoel zit, ben je gebonden aan aangepaste bungalows of hotelkamers.
ik heb nu een hotel voordelig geboekt in Almen (Achterhoek) en daar gaan we in augustus een aantal dagen naartoe.

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 10:14
Heel gezellig allemaal ,iedereen maakt er op zijn manier een mooie vakantie van zeker als men kinderen heeft moet men een beetje creatief zijn ,ik heb al veel plak kleur en knipwerk gedaan met de kleinkinderen ,geniet van vandaag ,gisteren is voorbij en morgen moet nog komenCool
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 10:19
We gaan niet met vakantie dit jaar. We zijn wel 2 weken vrij. Misschien dat we een dagje uit gaan. We hebben nog kaartjes voor een dierentuin en voor Orchideenhoeve.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 10:46
Balkonia!!! Het is er altijd droog!!
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 17:56
Wij zijn net een weekje terug uit Griekenland, we waren meegevraagd met mijn schoonouders.. Errrug gezellig en super mooi weer daar!! Alleen gaat de tijd te snel LOL.. 

Heb alweer zin in volgend jaar, 3 weken naar de tropen Embarrassed
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 21:32
@ Dinie waar zit jij in Ommen?
@ Claire, ik weet waar jij zit. langs de rivier. Ben nu nog nooit naar mooi vilsteren geweest. Elk jaar loop ik hem weer mis. Maar zou wel zo maar langs je heen gelopen zijn op de jaarmarkt van de week. Ik zit met de kinderen in Gietmen (gem. Ommen) Marco is werken en klussen in de avonduren. We zijn al zeven jaar aan het verbouwen. En afgelopen winter hebben we een aanbouw gemaakt. Nu zijn we toe aan de afwerking. Verven, laminaat leggen. Maar met Gabrielle gaat het niet meer zo heel snel. Daarom ben ik naar de chalet van mijn schoonpapa en mama gegaan met de kinderen, en is Marco dus thuis. Kan hij even lekker door. Volgende week zijn we weer allemaal thuis.
Maar we gaan nog wel als gezin weg hoor. Uiteraard weer hier naar toe. Doen we elk jaar. Soms ook zomaar een weekendje tussendoor. Heerlijk.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 21:56
Wij gaan in september een weekje met onze boot varen. Van Vinkenveen naar Colijnsplaat (Zeeland) en nu gaan we in de weekenden naar vinkenveen. Willen alleen maar een beetje zon, meer vragen we niet
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:12
Ik ben pas terug van 2 weken Frankrijk met de mobilhome. Normandië, Bretagne en als laatste de Vendée, steeds op zoek naar mooi weer maar helaas niet gevonden. Ondanks dat het weer minder was hebben we super genoten. Ik had wol mee om een poncho te breien, hij is helemaal afgeraakt maar ik vond hem maar zus en zo dus ben momenteel alles aan het uithalen om opnieuw te beginnen.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 15:22
Wij gaan 2 weekjes naar Terschelling, met de kids in een tent! Al heel veel zin in, maar het moet hier eerst nog even vakantie worden... En het weer, nou ja, zeg er maar niets over, hihi

Als het nog in de auto past, probeer ik nog wel iets van haakwerk mee te nemen...

Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 15:56
hier moeten de kids nog een week naar school en hebben dan vakantie.
ze gaan dan 3 weken naar hun vader en die weken moet ik en mijn huidige man nog werken.
daarna hebben we ook vakantie en gaan wat dagjes weg.
wij gaan niet op vakantie in de zomervakantie ,maar in de herfst vakantie een weekje.

groetjes tine
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.125 seconden.
Lang Yarns