Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

doen jullie wel eens aan swaps ?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 00:25
swaps zijn volgens mij heel leuk Smile ze hebben het vaak op deviant maar ik kan nooit meedoen omdat de meeste in amerika zitten enzo.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 05:01
Het lijkt me leuk om ook een keertje mee te doen, maar ik woon wel in Thailand.Da's misschieneen beetje ver wegUnhappy
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 07:01
als het bedrag niet te groot is wil ik graag mee doen
maar waarom er een bedrag aan koppelen
gewoon iets maken wat je wil ruilen is toch ook goed
dan heb je alleen de verzend kosten
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 07:10
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

als het bedrag niet te groot is wil ik graag mee doen
maar waarom er een bedrag aan koppelen
gewoon iets maken wat je wil ruilen is toch ook goed
dan heb je alleen de verzend kosten

dat is de bedoeling bij swap ook een beetje
rekening houden met de keuze van swappatrner, iets zelfgemaakt en voor de rest allemaal leuke en kleine dingetjes en dat echt van alles zijn
een lekker theetje/ koffietje erbij
chocolade ( zomer altijd oppassen )
geurkaarsje
altijd een leuk kaartje
enz

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 08:01
als jullie mee willen doen dan graag reagere nop het tioppic verassings swap
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 11:57
ik doe tegenwoordig ook graag mee aan swaps.
alleen ga ik nu de vakantie periode in van de kids en ik weet niet of ik er nu aan toe kom.
een volgende keer heel graag
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:00
Voor mij ook graag n volgende keer.
Wachten tot de gips eraf gaat, dan week ItaliĆ«, enkele amigurumi op bestelling( augustus) en had ook al beslist mee te doen aan cal Baktus. Wordt voor mij een beetje veel, sorry.Embarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:21
wat mij betreft mag het ook najaar worden dan hebben we de vakantie gehad zijn er misschien meer mensen die mee willen doen
ik heb in dec dit gedaan iemand had wat besteld bij mij
ik heb hem dit cadeau gedaan met de vraag of hij dit ook bij iemand anders wilde doen
een soort van cadeau waeve over nederland of verder
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:27
Ik sla deze keer ook over, ik ben al met zoveel dingen bezig....
Maar een volgende keer doe ik misschien wel mee! Vind het altijd leuk om een ander een plezier te doen, maar ik ben nu ook al voor drie andere mensen bezig Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:43
Ik vind het ook wel leuk om mee te doen, maar met de vakantie in zicht, kinderen moeten nog 1 week naar school, lukt dat deze keer niet. In het najaar wil ik wel meedoen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 13:12
inderdaad de vakantie periode maakt alles veel moeilijker, ik ga ook wachten tot het najaar om mee te doen

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.063 seconden.
Lang Yarns