Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kussens slaapkamer

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 21:19
Ze worden mooi!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 22:42
Ze zijn in elkaar gezet hoor.
Ik had er gehaakte bloemetjes opgenaaid, maar heb ze er maar weer afgehaald.
Eigenlijk was dat niet zo mooi, omdat de wol gemeleerd is.
Wat vinden julle???? Zal ik er wel of niet iets op doen,.......zal ik ze zo laten?
Morgen zal ik foto's maken dan kunnen jullie het beoordelen en raad geven
De flossen heb ik er wel aangelaten trouwens, want dat is wel heel leuk vind ik
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 23:31
Die flossen vind ik er ook leuk aan hangen. Die grijze kleur staat prachtig bij het rose-rood. Die combinatie is erg leuk. Als je niet zonder bloemetjes kan, zouden ze misschien wel in die grijze kleur gehaakt kunnen worden. Dan springen ze er op een rustige manier uit. Ik weet niet waar je de kussens voor wilt gebruiken, maar liggen of zitten tegen bobbels is misschien niet zo lekker. Ik ben benieuwd naar de foto's.   
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 07:29
Kamilla....ik dacht ook al aan grijze bloemetjes 
De kleuren van de kussens, dus rood, bruin, grijs zijn de kleuren die ik in m'n slaapkamer heb.
De kussens zijn niet voor gebruik, maar zijn gewoon voor bed te leggen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 16:34
Zonder iets erop is mooier hè? Wat vinden jullie?

Ik kan ook grote grijze bloemen haken voor erop,
Ik weet niet wat ik moet doen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 17:09
Goed of fout bestaat in dit geval niet. Het is altijd een persoonlijke keuze. Zoals het kussen op de laatste foto is, is het prachtig. Je kan natuurlijk wel stellen dat het feit dat de plosjes grijs zijn en die kleur niet in het kussen terugkomt, het vraagt om een grijze toevoeging.

Een suggestie van mijn kant: een wat grotere bloem in het midden en dan diagonaalsgewijs aanvullen met kleinere zoals op de eerste foto. Maar met nog 20 adviezen van alle hobbydozen zal je nog altijd zelf moeten kiezen.

Ook handig om de bloemen van tevoren met proppen WC-papier als voorbeeld vast te spelden om te kunen inschatten wat je uiteindelijk wilt. Met versieringen moet je altijd oppassen dat het niet lelijk wordt van mooiigheid.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 17:19
Niets er op, ze zijn mooi. Het garen heeft versiering genoeg. Zeker als je meer kussens maakt. Groetjes, Lida.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 17:55
Misschien op 5 punten onder en boven een klein knoopje, en dan de draad goed aantrekken? Krijg je een soort kuiltjes, zoals wel in Chesterfield banken/stoelen.
Is gewoon een idee van mij. doen wat je zelf leuk vindt.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 18:45
Jullie geven echt wel goed advies  Dankjewel.
Ik vind alledrie de ideeën goed.
Uhmmmm.....met die knoopjes ga ik ook proberen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 08:01
Nog een kussen voor m'n slaapkamer.
Het ligt op het bedbankje dat achter m'n bed staat.

Ik haak nooit af!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 11:30
Heel knap hoor
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 11:52
Mooi geworden !!!!!!!!!!!!
Groetjes van Jolly

Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 21:22
dat ziet er meteen een stuk mooier uit, mooie wol ook.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns