Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Groot gehaakt uilenkussen

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 22:48
Wauwww wat een super mooi gaaf groot kussen!! En die andere kussens die er naast liggen dat was mijn 1e haakwerk zo'n kussen leuk om te zien 
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 00:19
Vraagje ik wil het patroon ook gaan kopen. Hoe krijg je het patroon dan binnen in pdf bestand? Want word zip kan ik niet openen dus dan vind ik het zonde om te kopen. Bedankt alvast. 
Back to Top
Gerlily View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerlily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 07:44
Originally posted by berdien berdien wrote:

Vraagje ik wil het patroon ook gaan kopen. Hoe krijg je het patroon dan binnen in pdf bestand? Want word zip kan ik niet openen dus dan vind ik het zonde om te kopen. Bedankt alvast. 

Je krijgt het patroon in PDF bestand binnen in het Engels, maar Greta is zelf een Nederlandse, dus je kunt haar gewoon in het Nederlands mailen als je nog vragen hebt. Succes.

Groetjes,
Gerda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.109 seconden.
Lang Yarns