Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn eerste haakwerkje

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bloemeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2011 om 19:17

Ik moet toe geven de bloemekes heb ik wel 3 keer moeten uittrekken  eer ik het doorhad

Ik heb mij nu 2 boekjes besteld.

1*Mini hondjes en katjes haken

en

2*vrolijke vriendjes breien en haken.

We zullen zien wat dat geeft

Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 08:02
waw wat is dat moooooooooooooooooi!!!!!!!
en dat voor een erste werk? amai daar doe ik mijn pet voor af hoor

heb je het patroon hier op de site gevonden?
lijkt me ook wel mooi om te maken voor volwassenen,
ik vind de steek prachtig, wil hem ook wel leren
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Bloemeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 18:22
Nee ik heb hem in een boekje gevonden SANDRA dat ik jaren geleden had gekocht en dacht nu ga ik leren haken en dat kwam er niet van.  heb toen dan toch maar de knoop doorgehakt
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 18:30
Wat een schattig truitje,knap hoor!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 20:36
Wat een schattig truitje. Heel mooi geworden. Weet je zeker dat je nog maar net bent begonnen met haken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Bloemeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 22:15

Ja en ik moet toe geven ik heb er maanden over gedaan  heb het van mijn schoonmoeder geleerd en ze was iemand als je aan het breien of haken was MOEST het perfect zijn of ze trok het terug uit.

Ik was eerst begonnen met breien maar mijn v-kes waren niet even groot en ze zaagde de oren van mijn hoofd dat het niet goed was dus ben maar met haken begonnen dat lag me beter.

Maar het ineen zetten was wel enorm moeilijk dat staat ook niet deftig beschreven in de boek daar ben ik een beetje de mist in gegaan.

Maar algoed zie je dat niet goed

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2011 om 22:32
Wat een lief en mooi truitje heb je gemaakt!
Ga zo door...
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 11:47
Joh, je eerste werkje, wat heb je dat fantastisch gedaan, en wat een lef om gelijk zo'n groot project te doen!! Echt mooi!!
groetjes
Iris
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 12:41
Heeeeeeeel mooi voor een eerste werkje. Het maakt niet uit hoelang je er over doet, als je maar tevreden bent met het eindresultaat. En dat mag je wat mij betreft zeker zijn. We trekken allemaal wel eens wat uit, dat hoort er bij.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 14:32
Dit is heel mooi!!!! knap hoor!
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 14:40
Heel mooi hoor!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.160 seconden.
Lang Yarns