Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon 28593 Phildar vest Gaby

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Plienus View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plienus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon 28593 Phildar vest Gaby
    Posted: 4 hours 37 minuten geleden om 13:44
Ik kom niet verder met bovengenoemd patroon en krijg op andere plekken verschillende antwoorden. Ik weet nu niet meer wat te doen. Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen?
Vraag 1: wat doe ik in rij 2 (4)
Vraag 2: wat doel ik in rij 3 (5)
Vraag 3: waar bestaat de eerste steek uit in deze rijen

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 52 minuten geleden om 14:29
https://www.hobbydoos.nl/maandag/433-haakpatroon-vest.asp

Back to Top
Plienus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plienus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 44 minuten geleden om 14:37
Hallo Bep. Dank u wel maar ik heb dit telpatroon en kom er niet uit. Ik zag dat u in een eerder topic aangaf dat je eerst rij 2 moet haken en dan rij 3 maar dat kan volgens mij niet. Is het niet:
1 vaste met daar bovenop een dubbelstokje dan 2 losse dan 1 vaste, een ketting van 7 losse die je dan weer met een halve vaste vastzet op de zojuist gehaakte vaste?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 39 minuten geleden om 14:42
de eerste steek in die rijen staan aangeduid met een x en wil dus zeggen met een vaste.

dan hebt ge 2 losse in de losse van de vorige toer maakt ge een vaste met een lossenketting van 7 stuks en die maakt ge vast met een halve vaste in diezelfde vaste van waaruit hij vertrokken is

in de volgende losse van de vorige toer doet ge weer hetzelfde

dan 4 losse en terug in de losse van de vorige toer .....

eindigen met een vaste, dan keren en

toer 3 begint ge met een dubbel stokske, dan een vaste in de middelste van die 7 lossen van vorige toer, 4 lossen, vaste in middelste van de lossen van vorige toer, vaste in middelste van vorige toer, 4 lossen enz...... en eindigen met een dubbel stokje, keren
toer 4 : vaste (op het dubbel stokske), dan vaste (op die middelste vaste van de lussenboog van vorige toer) met 7 losse en vastmaken in diezelfde vaste met een halfstokske, 4 losse, en ge zijt vertrokken
Back to Top
Plienus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plienus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 25 minuten geleden om 14:56
Ik ben u zo dankbaar. Opgelost. Nogmaals bedankt. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 19 minuten geleden om 15:02
graag gedaan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns