Vraag over halsopzetten breipatroon |
Reageer
|
| Autheur | |
SarahN2004
Newbie
Lid sinds: 5 hours 44 minuten geleden Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Vraag over halsopzetten breipatroonPosted: 5 hours 38 minuten geleden om 09:41 |
|
Beste forumbezoekers,
Zelf ben ik een beginnende breier en begrijp daarom nog niet alles van breien en breipatronen. Ik ben bezig met een trui breien en weet niet hoe ik de hals op moet zetten. Het patroon zegt het volgende: pick up and knit 13 sts down left side of front neck, K across 11 sts on front holder, pick up and knit 13 sts up right side of front neck and 5 sts down right side of back neck, K across 17 sts on back holder, then pick up and knit 5 sts up left side of back neck. 64 sts. Kan iemand mij hier bij helpen? Indien nodig kan ik ook een vertaling naar het Nederlands sturen. Groetjes, Sarah |
|
![]() |
|
bep
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 3 hours 43 minuten geleden om 11:36 |
|
uw trui is al in elkaar gezet en waarschijnlijk hebt ge bij het voorpand de middelste 11 steken op een ander 'iets' moeten zetten zonder af te kanten.
nu moet ge dus de boord/kraag breien en daar neemt ge vanaf de linkerschoudernaad 13 steken al breiend op, dan die 11 van middenvoor die ge apart hebt moeten houden en dan 13 steken aan de rechterkant tot aan de schoudernaad. vervolgens neemt ge 5 steken aan de rugzijde op, 17 steken van de nek die weer op een aparte naald/iets staan en 5 steken tot aan de linkerschoudernaad. dit kan met een rondbreinaald of met 4 of 5 breinaalden. Wel ene overhouden om te kunnen breien. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |