Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEerste werkjes van Amber!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2009 om 20:39
Erg mooi!
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 09:32

hallo amber,

gaaf zeg je t-shirt,vroeg me ook altijd af of dit wel blijft zitten in de was,zou het jammer vinden na het vele werk dat de steentjes er in no-time weer af zouden vallen,en je sjaals vind ik ook heel erg leuk ,ja gewoon blijven oefenen met het breien en voor je het weet maak je hele creaties,hahahaha

klasse gemaakt allemaal,

groetjes hesterkg1

GROETJES HESTER
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2009 om 20:33

Hoi Amber en Perle,

Wat zie ik nu ??? Nog een dochter die aan het handwerken, en meer bepaald aan het breien is geslagen !!! Perle je zal toch dringend je wolvoorraad moeten aanvullen..., als je ziet wat een prachtige creaties Amber gemaakt heeft !!!

Goed zo meid, doe zo voort, we kijken vol verlangen uit naar je topje !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2009 om 21:02
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Hoi Amber en Perle,

Wat zie ik nu ??? Nog een dochter die aan het handwerken, en meer bepaald aan het breien is geslagen !!! Perle je zal toch dringend je wolvoorraad moeten aanvullen..., als je ziet wat een prachtige creaties Amber gemaakt heeft !!!

Goed zo meid, doe zo voort, we kijken vol verlangen uit naar je topje !!!

Hallo,Rita!!!!!

We hebben je gemist hier op hobbydoos!Weg geweest?Zal es moeten rondzoeken want je zult het dan vast wel vermeld hebben!

Jaja!!!Perlefientje breit al een hele tijd!Net een trui af (moet nog bij creaties)Amber(Toverbloemenprinses is ook aan het breien en het vlot al echt goed!Zelfs 2 recht-2 avrechts!

En sinds gisteren is Ellen(Ellemieke) ook aan het breien.Momenteel lukt rechts breien al goed.De eerste steek is soms een fiasco bambino maar de rest van de naald is oke!Dus ze is vertrokken.Alhoewel Ellentje veel houteriger is en het waarschijnlijk meer zou willen doen en kunnen dan dat ze het ook graag zal doen!Maar even afwachten.Want moest ze er echt plezier in krijgen dan heeft ze ook weer iets van zinvolle tijdsbesteding gevonden waar ze zich ten volle zou kunnen in uitleven.Want ze heeft het momenteel weer eventjes moeilijk(lichte psyhoses)Maar ze maakt graag kaarten en op moeilijke momenten cocoont ze met haar diddl spullen!Ze zwierelt dan de hele leefruimte(vloer)vol met al haar spullen en kunnen we geen voet meer verplaatsen!

Wij respecteren dit dan maar muffin de kat? O!!!Nee!Die zoeft dan eventjes de kamer door!Maar ze houd zoveel van die poes? En het grappige is hoe meer ze hem aanhaalt hoe meer die zoveel liever is dan bij ons! Hij voelt precies waar ze nood aan heeft! Ze is ook o zo voorzichtig en gevoelig met hem. Ze heeft soms elfachtige fijne tics of herhaaldelijke bewegingen zoiets als héél licht met de rug van haar hand over mijn wang bev strelend en ondertussen is zij haast in trance (haar blik is dan zo oneindig ver weg)(kan ook een drinkglas zijn dat ze langs haar been laat glijden of iets anders maar steeds de sensatie van glijdend enzo.) En dus met Muffin ook zo. En die vind dit waarschijnlijk geweldig.Omdat de streling hem amper aanraakt en toch genoeg om het net nog fijn te vinden.Want de poes vind aanrakingen soms vies en kijkt ons dan aan van...aja...nu moet ik mijn haren allemaal weer netjes likken en oppoetsen!

Mischien kan dit voor sommige raar klinken maar ik ben blij dat ze mijn kindertjes zijn en ik vind als mama van die kindertjes het ook mijn taak is autisme een gezicht te geven.het is geen ziekte en het word niet beter.Het verandert steeds weer.Telkens overwin je iets en krijg je iets in de plaats.Maar het zijn overeerlijke en overheerlijke fijngevoelige mensen!

Er zijn zoveel aandoeningen waar ik geen weet van heb maar autisme ken ik als geen ander.

(Wil hier een smileys aan toevoegen maar weet niet of dit lachen moet zijn of...)

En die ervaring wil ik graag met jullie delen zodanig als jullie ooit es een kind ongepast ziet reageren jullie niet denken!!!Oei!!!wat een stout kind maar dat jullie door mijn hulp soms es zouden denken van...mischien is er iets met dat kind en ...krediet geven.

Maar ik denk dat jullie dit al doen ,jullie zijn hart ipv hard!

En ik denk dat iedereen ongeacht kleur,afkomst,aandoening,of zelfs na erge fouten steeds recht heeft op krediet!Want veel verschillende mensen maken ...een wereld!

Perle!!!!

 

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2009 om 22:11

Perle meid wat een verhaal toch weer, maar ik geef je gelijk. Een ieder mag zo zijn als die is en dat tonen. Niks geks aan als het kind maar zichzelf mag zijn. Want dat is immers toch wel zo fijn.

Maar ik begrijp dat je nu 3 breiende kinders hebt. Oei dan gaat het hard met de stash. Mag je zo weer van je wollebolletjesdieet af en flink gaan zoeken naar nieuw materiaal voor al die vlijtige handen in je familie. Leuk, zolang ze er plezier in hebben, mijn oudste is net aan het punniken geslagen en ging gelijk voor een boekenlegger voor de juf want die plakt allemaal van die plakbriefjes in het boek. Dat is toch niet goed he mam. Zo vertederend hoe ze dan ook weer heel makkelijk de pas verworven kennis en het maaksel daarvan willen weggeven.

In ieder geval heel veel plezier met de knutselende dametjes. Jullie komen de vakantie in ieder geval niet met luieren door.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns