Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKerst Crea te Mecc

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingrid View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Direct Link To This Post Onderwerp: Kerst Crea te Mecc
    Posted: 01 November 2005 om 21:58
Nou, na een lange tijd me er helemaal op verheugd en voorbereid, ben ik dus afgelopen zaterdag geweest. Eerst geschrokken van de giga parkeerprijs (€ 7,--), gelukkig wel korting op de entreeprijs. Ik was met een uur en een kwartier weer buiten het Mecc. Een echte tegenvaller, ik had gedacht dat deze alles te maken had met hobbies, maar ik heb ergens niet goed opgelet, het had voornamelijk met Kerst te maken. Ook wel met hobbies maar een paar jaar terug ben ik ook geweest op de hobbybeurs in het Mecc en de Creadoe in de Jaarbeurs en die vond ik toch stukken leuker. Ik wilde hier notabene nieuwe ideeën opdoen, maar dat is dus niet gelukt.   Volgende keer beter opletten met het doorlezen van de advertenties in de Hobby Handig! Ik heb wel inmiddels wol gehaald om een poncho te maken voor mijn kleindochtertje (het ukkie wordt deze week 8 maanden jong). Nu het patroon nog. ergens ontbreekt het me momenteel aan fantasie!  gaat niet echt helemaal lekker zo!
te veel hobbies, te weinig tijd!!
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Direct Link To This Post Posted: 01 November 2005 om 22:40

Hallo Ingrid,

Dat is balen, zonde van je zaterdag en het geld. De naam hobbybeurs wordt de laatste jaren erg vaak gebruikt voor gewoon commerciële markten die kant en klare goederen verkopen. Erg jammmer. 

Is dit patroon een idee om te verkleinen en in eigentijds garen uit te voeren?

Groetjes Renske

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns