Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPatroon tasje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
teresa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 April 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2
Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon tasje
    Posted: 12 Maart 2007 om 09:47

Goed aangekomen heel duidelijk,zal er straks aan beginnen;daar ik reds maanden ziek ben vermoeidheidscyndroom;gaat alles traag.

Ik vraag me af of ik mijn zelf gebreide beertjes zou kunnen plaatsen.

alvast hartelijk bedankt voor het patroon.

teresa
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2007 om 10:02
Wat naar Teresa,ik hoop dat je een beetje energie krijgt om te handwerken.Sterkte.
Groetjes Catharina

Back to Top
Botticelligrrrl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 27 April 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 292
Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2007 om 14:25

Hoi Teresa, ik ken dat, enkele jaren geleden hebben ze bij mij dezelfde diagnose gesteld: vermoeidheidssyndroom, maar ik ben nog steeds in ontkenning... Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken... Ik werk nu part-time om alles een beetje aan te kunnen en dat lukt me best, maar ik mag nooit eens uit mijn ritme vallen, want anders moet ik er streng voor boeten... Twee weken geleden tot 24h opgebleven voor de maansverduistering, met als gevolg al twee weken een zombie, geraak niet bijgeslapen en mijn creativiteit staat nu op nul, ben gewoon te moe om iets te doen... Sleur me naar mijn werk en op vrije dagen doe ik niets, lezen of luieren of slapen... Pas vandaag had ik een beetje fut om nog eens naar de dingen op het forum te kijken... Ik probeer er niet gefrustreerd van te geraken...

Wens je nog veel crea-energie!  Kim.

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2007 om 11:47
Inderdaad heel herkenbaar. Ik heb bijna vijf jaar geleden een forse burn-out gekregen. Ben toen toch nog gedeeltelijk door blijven werken. Inmiddels ben ik full-time afgekeurd. En ik blijf moe. Alles wat je 'extra' buiten je ritme doet geeft meteen een klap en je hebt weer dagen nodig om bij te komen. Maar ik laat me niet alles afnemen. Ik ben nu nog helemaal kapot van de quiltbeurs van vrijdag, maar ik heb dat wel lekker gezien allemaal. En leuke dingen meegenomen.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2007 om 17:35

Bij mij is het ook heel herkenbaar.die vermoeidheid gaat samen bij de fibrmyalgie.Ook heel sterk een vast ritme aanhouden.En als ik naar een beurs zou gaan zou ik daar ook ,in ieder geval een week, voor moeten boeten.

Maar net wat jij zegt Edith,je hebt het wel gehad en ervan genoten.

Ik heb van de reumatholoog andere medicijnen gekregen tegen de pijn.Maar dit is ook niets hoor.Ben echt een lopende zombie.Naar in mijn hoofd net of ik veel te veel heb gedronken.Doe ook niet anders dan ,backspace, indrukken 

Sterkte allemaal.

Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns