Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen a.u.b.?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen a.u.b.?
    Posted: 17 Februari 2012 om 13:51

Beste Sophia, Het is gebruikelijk:

Dat men zich voorstelt in de rubriek Voorstellen.

Dat men de vraag stelt bij de rubriek Vragen in een nieuw topic of bij Gezocht.

Dat men bij msn in het profiel zijn e-mail adres zet, anders kan niemand je iets bezorgen. Want waar naar toe?

Al deze dingen heb ik ook in eerste instantie fout gedaan, dus niet getreurd, komt allemaal goed.

groetjes, Lida

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 13:49

Originally posted by Sophia Bos Sophia Bos wrote:

Beste Claire Duizendpoot.
Kan ik de patroontjes krijgen van die leuke kindertasjes haken (vlinder, lieveheersbeestje en bloem)?
Sophia Bos

??? Dit heeft niets met bovenstaande vraag te maken...

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 13:37

ik zal je proberen te helpen.

Upper mouth(boven bek) rnd 14:sc in next 2 sc place marker around sc just made for joining placement,sc in next 38 sc ; slip st in next sc.= Ronde 14: 1 vaste in de vlg 2 steken.(straks zul je iets vast moeten zetten en om de plek aan te geven moet je om de laatste vaste een markeerdraadje steken, dat is gewoon een los draadje van een andere kleur zodat je straks de goede steek hebt.) en dan 1 vaste in de volgende 38 steken, 1 half vaste in de vlg steek.

en de lower mount(onder bek) rnd.13 sc in next 21 sc.place marker around sc just made for joining placement,sc in next 15 sc.en dan het laatste,ronde 13: vaste in de vlg 21 steken, ook hier weer een draadje in de laatste vaste die je gemaakt hebt om de goede steek weer aan te geven. vaste in de vlg 15 steken

Joining rnd;sc in next 3 sc,sc in marked sc on upper mouth and in next 22 sc,leave remaaining 17 sc on upper mouth unworked,sc in marked sc on lower mouth and in next 15 sc do not finish off 42 sc.Sew unworked sc on last rnds of upper mouth and lower mouth together. je haakt 3 vasten. de volgende vaste die je haakt is in de steek waar je dat draadje hebt om gedaan.(ook al is die steek nog niet aan de beurt) dan 22 vasten haken, de volgende 17 steken haak je niet en laat je gewoon rusten. dan haak je een vaste in de steek op de onderbek die je met een draadje hebt gemarkeerd. en de vlg 15 steken ook 1 vaste. en nu moet je met naald en draad de steken die je niet gehaakt hebt aan elkaar dicht naaien zodat de bek kleiner wordt.

ik hoop dat je er zo uit kunt komen anders gewoon og eens vragen hoor.

 

Back to Top
Sophia Bos View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Februari 2012
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sophia Bos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 12:22
Beste Claire Duizendpoot.
Kan ik de patroontjes krijgen van die leuke kindertasjes haken (vlinder, lieveheersbeestje en bloem)?
Sophia Bos
Sophia Bos
Back to Top
tiny1951 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tiny1951 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2010 om 16:05

ik ben uit het haakboekje die hippo aan het maken,lijf,benen,armen,tanden en neusgaten waren geen probleem,maar uit het hoofd kom ik niet uit.mijn engels is niet goed het gaat om die mond namelijk:Upper mouth(boven bek) rnd 14:sc in next 2 sc place marker around sc just made for joining placement,sc in next 38 sc ; slip st in next sc.en de lower mount(onder bek) rnd.13 sc in next 21 sc.place marker around sc just made for joining placement,sc in next 15 sc.en dan het laatste,Joining rnd;sc in next 3 sc,sc in marked sc on upper mouth and in next 22 sc,leave remaaining 17 sc on upper mouth unworked,sc in marked sc on lower mouth and in next 15 sc do not finish off 42 sc.Sew unworked sc on last rnds of upper mouth and lower mouth together. Ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen, zodat ik mijn hippo kan afmaken.

groetjes tiny ddejong2@chello.nl

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns