Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten100 bloemen Lesly Standfield

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Boefie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Mei 2010
Status: Offline
Points: 7
Direct Link To This Post Onderwerp: 100 bloemen Lesly Standfield
    Posted: 11 Mei 2010 om 13:16

Hallo Allemaal,

Sorry ik weet hier nog niet zo goed de weg en heb al diverse vragen gesteld maar waarschijnlijk niet op de goede manier. Hier komt die:

Wie haakt er op het ogenblik uit het boekje 100 Bloemen van Lesley Standfield? Ik weet niet welk materiaal ik het beste kan gebruiken. Er staat dunne wol en ook het nr. haaknaald staat er niet bij. Ik ben bezig met katoen voor haaknaal 2.5 maar dat wordt veel te grof. Ik woon in een dorp waar ze dit niet verkopen en ook mijn haakvriendinnen weten het niet En wie weet wat voor materiaal er wordt gebruit op de site www.hipgehaakt.nl?  Wie heeft er een goed idee? 

vr.gr.,    ruthb@visualsystems.nl

Boefie

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2010 om 13:24
Ik ken die site niet. Uit 100 bloemen heb ik er een paar gehaakt op pen 2,5. Ik heb nog wel een paar dunnere naalden liggen, ik wil je er wel een paar sturen. Het gaat me niet zo goed af om te priegelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2010 om 13:30
Ik heb het boek niet, maar in de beschrijving staat het volgende: "staan in een duidelijk overzicht met verwijzing naar de technische instructies, waarin wordt uitgelegd hoe het ontwerp gemaakt kan worden en wat daarvoor nodig is. "
Dus zou er bij moeten staan wat voor wol je nodig hebt. Als je katoen te dik vind, kun je ook met borduurgaren of dergelijke gaan haken, maar dat is wat ,moeilijker. En het wordt dan heel klein.Normaal kun je een leuke bloem haken met katsoen en nl.d 2,5.
vrioom
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns