Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhaak me suf

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2007 om 20:20

In N.Z. deden we dat twee tegelijk. Onder iedere arm een kussen,dan de baby daarop met de voetjes naar achteren, en in iedere hand een hoofdje vasthouden. Als ze moesten boeren, je duim onder de okseltjes, en de baby's zo tegen je schouders leggen, boerrrrr.....boerrrr, en weer terug naar de borst.

Het was een heerlijke ervaring, ik heb ze zo 3 maanden aan de borst gehad. Zal de foto eens opzoeken en proberen om hem te scannen. Ik had hem indertijd naar de Margriet gestuurd, naar aanleiding van een artikel over tweelingen, maar ze vonden hem niet geschikt voor publicatie.

 Zo zie je maar,'s lands wijs, 's lands eer.

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2007 om 21:53
Heb jij een eeneiige tweeling? Mijn zus en ik zijn wel eeneiig.Heerlijk om zo geboren te worden.Je bent nooit alleen,hebt altijd een hele beste vriendin.k zou niet zonder haar kunnen. Zomaar scheve schrift,'k weet niet wat ik weer heb gedaan maar vind het wel grappig.
Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2007 om 08:59

Op het verkeerde knopje gedrukt natuurlijk, ha, ha

Nee mijn jongens zijn zo verschillend als dag en nacht, ik denk dat ik toen te veel Black en White wisky op had, of waren het de kolenboer en de melkboer?

De oudste (die nu over is uit Australië) had prachtige zwarte krullen, hij is 58 minuten ouder dan de tweede, en heeft zich altijd trots de oudste zoon genoemd.

De tweede ( een volledige verrassing) was het eerste jaar zo kaal als een biljart bal, en daarna spierwit. Er werd me vaak gevraagd, een jongen en een meisje?, tot ik daar genoeg van kreeg en zijn haar af liet knippen. Ik was zo trots dat ik 2 zonen had!!!

Je kunt zien dat het broers zijn, maar daar blijft het ook bij.

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2007 om 18:28

Wat grappig Tony. En dat van die Black and White whisky.......... of toch de kolenboer en de melkman

Bij mijn zus en mij zit 5 min. verschil en IK ben de oudste Zij wil altijd de oudste zijn (gein) Wij zijn wel heel erg gelijk,en samen zouden we een perfect mens zijn.Maar goed dat we er twee zijn geworden

Voor mijn moeder was het niet zo zeer een verrassing maar toen in die tijd voor de dokter wel,en ook voor mijn vader.Mijn moeder had mij al bijna op de wereld gezet toen mijn vader onderweg op de fiets,was om de dokter te halen.Hij kwam terug met de dokter en ziet mijn zus ook liggen.Helemaal verbaasd ,, Waar heb je die vandaan gehaald? ,,.Is nog altijd  het praatje in ons gezin.(van mijn ouders dan he?).

Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2007 om 19:01

Wel, wij hadden een soorgelijk grapje.

De dokter belde mijn man vanuit het ziekenhuis ( alle baby's worden in N.Z. daar geboren), en vroeg wat hij dacht dat het was, ( we hadden al een dochtertje van 13 mnd.) mijn man zei, "het zal wel weer een meisje zijn", "nee" zei de dokter, oh zei mijn man heel blij, "dan is het een jongen", weer zei de dokter nee, en mijn man heel verbaasd, "hoe kan dat nou, meer soorten zijn er niet" .

Hij viel bijna van zijn stoel toen hij hoorde dat het twee jongens waren, niet meer zo heel blij. Maar dat heeft niet lang geduurd, hij was er net zo trots op als ik.

Ja dat was in die tijd, ze geloofde toen nog niet in echo's nemen.

Antonia
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2007 om 19:56
ooow, jeetje, dat lijkt me wel een flinke verassing! in mijn familie zijn veel tweelingen. Mijn jongste neefje (zelf deel van een tweeling) is net vader geworden van een tweeling, ook weer twee jongetjes...
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2007 om 19:58

Een tweeling lijkt me hartstikke leuk. Mijn schoonmoeder was wel goed in het "creëren" hiervan, dus ik had stiekem de hoop dat ik (wij) ook twee zouden krijgen. Tijdens mijn zwangerschap diverse echo's gehad, vanwege een zeeeeeer dikke buik, maar bleek valse hoop (nog wel regelmatig gevraagd of de tweede zich misschien achter de eerste had verstopt, maar nee dus).

Groetjes, Carla

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns