Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWebsite maken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2007 om 19:14


Het schiet lekker op mijn mijn site, alleen van handwerken komt nauwelijks meer iets. Deze week is het in elk geval de VLAG die af moet !! Wat een gepruts......
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 15:01
Ik hen inmiddels een korte URL trouwens voor mijn website. Niet meer dat hele athome verhaal, maar gewoon marleen.notlong.com.

Bij het hoofdstuk 'kinderen' zijn er wat beschrijvingen (patronen kun je het nauwelijks noemen) bijgezet, en ook bij het haken heb ik twee kleine tasjes opgenomen. Daar moeten nog wel een paar foto's (van mooiere exemplaren) bij, maar ik kan natuurlijk niet alles tegelijk terugvinden. . Heb inmiddels wel weer een tas teruggevonden die nog op de foto moest.

Ik ga nu even aan de slag met het voorbreien en fotograferen van het konijntje, dan kan ik die vanavond (als mijn Helpdesk er is om mijn foto's op de computer te zetten) ook online zien te krijgen.

Het worden wel een hoop bladzijden hoor ! Maarja, als mijn webspace vol is zal ik het wel te horen krijgen.


A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 21:45
Ik zal eens even je site gaan bekijken, had em daarnet al even aangeklikt
     All you need is love.

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 23:31
Konijntje staat 'r nog niet bij; ze is net klaar met poseren. Zal dus nachtwerk worden.......
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2007 om 00:37
Konijntje nog niet geluktl de eerste foto's waren mislukt, ik moest dus een nieuw vierkant lapje breien en heb dat nog niet gemonteerd / gefotografeerd. Ben het nu even een beetje kwijt......

Wel heb ik inmiddels de schildpad gehaakt (geen patroon) en ongeveer 3/4 paar pantoffels gebreid (patroon in proces), en een linkpagina voor weblogs bijgemaakt, dus er is weer genoeg te zien dacht ik.

Het wordt steeds completer. Af komt het waarschijnlijk nooit.
Hierna ga ik eens proberen die geweven bal te reproduceren zonder patroon, want die boeit me enorm.....
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2007 om 00:38

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 09:23
Zo, mijn site weer even bijgewerkt. Ik probeer nu zo vaak mogelijk op de eerste pagina het werk te laten zien waar ik op dat moment mee bezig ben (of wat nog ligt en nodig afmoet; stok achter de deur voor mezelf).
Ook heb ik wat nieuwe links, onder andere naar de site van de Stitch 'n Bitchdag (zal die zo ook even bij evenementen zetten), en werk ik aan de vertaling van Pearl (maar niet openbaar; zie boven).

Eigenlijk wil ik ook nog steeds aan de slag met een nieuw logo en nieuwe buttons; de 'look' die de site nu heeft, was gewoon 'effe snel', maar dat zal wel na de vakantie worden !!
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns