Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwie zit er ook op facebook

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2010 om 13:56

mijn hyves gebruik ik ook niet meer , maar facebook is voor mij wel m'n uitweg soms , zelfs gisteren heb ik een achterneef van me gevonden via facebook ...dus het kan wel nuttig zijn .

ik zit er ook niet heel der dagen op maar als de stress teveel word is zo'n virtueel boerderijtje wel ontspannend

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2010 om 16:22
Ik heb via hyves familie gevonden waarvan we beide niet eens wisten dat we familie waren. En ja je kiest er zelf voor om je naam en toenaam openbaar te stellen. Zowel hier als op hyves of facebook sta ik niet met mijn eigen naam. Gewoon om Mijn privacy te beschermen.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 21:58
Voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Net als Twitter en Hyves, geen interesse. Ik vind het wel leuk op dit forum en daar heb ik genoeg aan.
Net zoals Magtelt over haar mobieltje zegt, ik sms ook nooit. Heb ook geen zin om me erin te verdiepen. Als ik maar kan bellen en opgebeld worden, vind ik meer dan genoeg. Al die toeters en bellen die erop zitten is aan mij niet besteed. Ik heb 't mobieltje vaak uit staan. Er is ook nog een vaste telefoon in huis en die wordt altijd gebruikt. Toch ben ik een tevreden mens.
Groet, Tineke01   
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 17:04

Ik vind het altijd leuk om mede hobby-ers op mijn facebook toe te voegen. Maar liever zet ik niet mijn echte naam hier neer...

Dus wie het gezellig vind om toegevoegd te worden door mijn mag me een pb sturen

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns