Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Allergie

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MilaWeiss View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2022
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MilaWeiss Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 14:49
Allergieën kunnen niet worden geactiveerd. U moet uw levensstijl heroverwegen en, belangrijker nog, uw leven goed uitrusten. Verwijder al het overbodige dat stof absorbeert, en in plaats van het gebruikelijke decor, kunt u koop een mosmuur https://www.ekomoss.nl/kontakt/ . Op deze manier verbetert u de toestand van de lucht in de kamer en versiert u bovendien het appartement.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 16:09
waarom zou men in godsnaam een allergie willen activeren?

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 17:49
Een allergie kun.je opbouwen. Iets dat nooit een probleem heeft veroorzaakt kan plotseling een allergische reactie te weeg brengen. Ben ondertussen ervaringsdeskundige. Zou ik liever niet zijn.
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 19:34
akkoord voor de 'lucht'allergieën.
Maar als ge een contactallergie of een voedselallergie of een insectenallergie hebt dan gaat die niet weggaan door alle wol en garen en stoffen weg te doen en een mosmuur te plaatsen. Ik ga nog altijd sterk allergisch reageren op garnalen dan. Ik kan die alleen activeren door een garnaal te eten. Daarom mijn reactie waarom in godsnaam een allergie willen activeren.
Ik heb de link trouwens niet geopend dus ik ga alleen voort op haar manier van de kamer versieren.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 20:11
Ik ook Bep. Dat mos is gewoon reclame. Maar geloof het of niet, mijn zoon gaat een wand met dat spul bekleden. Van dat activeren had ik nog nooit gehoord. Ik krijg tegenwoordig eczeem van een aantal dingen. Zodoende weet ik van dat opbouwen. Ik ben bv dol op een boterham met tomaat. Heb ik altijd veel gegeten. Tegenwoordig moet ik daar erg voorzichtig mee zijn
Deze weet ik nu, anderen geen idee. Dus eigenlijk vraag ik mij af of het wel aan een of ander ligt  of gewoon toevallig van wege een toevallige samenloop van omstandigheden is. Ik probeer er maar mee te leven en smeren en soms krabben. ( Mag niet, weet ik)
 
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 21:02
maar nu maakt ge mij curieus.

(Ja ik vertik het om op die link te klikken, die hobby heb ik nog niet).

Ik stel mij dan voor : een muur van mos, echt en levend op een basis van grond, dat ge regelmatig moet besproeien, waar het stof inkruipt en als ge huisdieren hebt de haren er ook inkruipen, dat ge niet kunt stofzuigen, dat als er in de winter de droge lucht van de verwarming de stukken laat verdrogen (en dan zo'n muffe geur achterlaten) dat ge die stukken moet vervangen.

'k denk dat ik het toch eens moet goegelen want het zal waarschijnlijk helemaal anders zijn.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 22:33
Hij heeft al een paar jaar een soort tegel op de salontafel liggen met dit mos en hij zou het nog nooit water hebben gegeven . Het ziet er nog altijd hartstikke fris uit. Maar een hele wand???? Hoe dat moet gaan? Geen idee. Nee dank je ik niet. Ik benieuwd hoe dat gaat aflopen. Je krijgt het te horen als ik het gezien heb en meer info heb. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2022 om 22:39
Ik heb die link niet aangeklikt maar toch nieuwsgierig zelf gegoogled. Inderdaad, niets voor mij. Ik zie de spinnen en rupsen al voor mij die er in gaan rondkruipen.brrr.
.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2022 om 14:42
Je komt soms toevallig achter een allergie .

Zo had ik als kind rolmops gegeten wat ik wel vaker had gedaan , de volgende dag zat ik onder de rode vlekkken ,de dokter dacht aan roodvonk  ,er was gewoon paniek in huis . Ik moest apart liggen mijn moeder moest een wit schort aan als ze bij me kwam ,alles moest apart gewassen worden . Het duurde even voordat ze wisten dat het geen roodvonk was ,dat ging toen nog niet zo  vlug . Dan ga je terug denken en dan kom je op die rolmops .
In ieder geval was al het gedoe voor niets geweest ,maar gegeten heb ik het  nooit meer
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2022 om 14:12
dat is dus hetgeen ik bedoel mutti, gij 'activeert' uw allergie ook niet en waarom zoudt ge?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2022 om 09:07
Iemand moet iets verkopen en tikt een trefwoord in. Komt toevallig op de hobbydoos-site terecht en ploft de reclameboodschap hier op. Heeft niet gezien, dat dit een lang overleden topic is.

Hoe dat mogelijk is, snap ik niet, soms zoek ik een topic waarvan ik weet dat het bestaat, en de zoekmachine vindt het niet.

Ik denk dat het woord activeren door een vertaalmachine gekozen is, niemand zit te wachten op een allergie, dus niemand doet moeite die te activeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns