Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhaakpatroon luierbroekje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dientej View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon luierbroekje
    Posted: 09 Juli 2007 om 22:32

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een nederlands haakpatroon van een luierbroekje.Het liefst met een franje aan de pijpjes. Ik heb wel het een en ander gevonden in het engels, maar vind dit toch wel erg moeilijk te begrijpen.

kan iemand mij helpen. Een hoop patronen die ik heb gevonden zijn ook om te breien en dat kan ik nog niet.

groetjes

Dientje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2007 om 22:54
Het duurde even, want ik moest ongeveer 25 tijdschriften met brei- en haakpatronen doorzoeken, maar uiteindelijk heb ik twee korte broekjes gevonden in blaadjes, die 30 jaar geleden al ouderwets waren, en drie lange broekjes,
met bijbehorende jasjes, in veel nieuwere bladen, een paar jaar oud. Zal ik ze voor je kopiëren? Het worden 17 kopieën van 5 cent, geen idee wat de porto is, 5 of 6 postzegels van 44 ct, denk ik. Als je leert breien, heb je veel meer keus in patronen van babykleertjes. In de bieb is vast wel "Breien voor dummies" te vinden; daarin worden allerlei technieken van opzetten en breien heel duidelijk uitgelegd.En je hebt ons altijd nog. Ik heb op de lagere school leren breien, nou ja, 4 jaar over de achterkant van een babybroekje gedaan. Maar voor mijn dochter heb ik al broddelend geleerd poppenkleertjes te breien en toen ik daar eenmaal kabeltruitjes en ander moeilijk spul mee geleerd had, kon ik bijna alles aan. Daarna heb ik pas goed leren haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns