Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Willen jullie dit haakboek winnen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Willen jullie dit haakboek winnen?
    Posted: 23 Januari 2011 om 18:03
Deze week was ik mijn kast aan het opruimen en kwam daar een haakboekje tegen uit 1989, hoe ik er aan komt is me een raadsel. Ik kan me niet indenken daar ooit iets uit gemaakt te hebben en ik denk niet dat ik dat ooit gaat doen want zoals gezegd in een eerder blog ben ik niet van de grote projecten.
Maar misschien kan ik iemand van jullie blij maken met dit boek. De buitenkant is niet helemaal mooi meer(de binnenkant wel) en daarom heb ik er een omslag om gemaakt zodat het er toch wat fleuriger uit ziet. Op de buitenkant van de omslag een leuke bijpassende button met gehaakt randje.Als jullie dit boek met omslag willen winnen laat dan even een berichtje achter op mijn blog. Je kan mee doen tot en met 20 februari.

Op onderstaande foto zien jullie een klein gedeelte van de patronen die er in staan.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 19:42

ik heb gereageerd, maar of ik het goed gedaan heb???

ik zie mezelf namelijk niet terug in je blog

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 21:48
wat een leuk idee!! ik hop dat degene die het wint er blij mee is
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2011 om 01:19

ik heb het boek , staan leuke dingen in hoor heb er al heel wat uit gehaakt.

Veel plezier als je het boek in bezit krijgt.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 10:53
Prachtige grote patronen !
Vooral het tapijt met de rozen op de voorpagina heeft mijn hart gestolen...zou ik onmiddellijk aan beginnen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns