Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wil bij liddl

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 08:38
Ik ga ook zo vertrekken
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 11:52

Daar stond ik dan bij de Lidl om 8.20, met mijn goeie gedrag! Ging de winkel pas om 8.30 open, wist ik veel  

Mijn buit is:

-2 rondbreinaalden 2,5mm en 3,5mm en 2 rondbreinaalden 5mm en 6mm;

-2 kabelnaaldjes 5mm en 6mm.

De wol mocht ik niet kopen van mezelf en de boekjes vond ik persoonlijk tegenvallen!

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 11:56
Ik heb lila, turqoise en paarse wol gekocht, ronbreinaaldjes 2,5 en 3,5 en alledrie de boekjes. Harde kaft, het leerboek is vooral interessant voor beginnelingen, heel duidelijk, in het stekenboek staan een paar steken, die ik nog niet kende, o.a. 10 patentsteken, en in het projectenboekje staan leuke mutsen etc en een mofje voor 2, waarmee je hand-in-hand kunt lopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 11:58
Hebben ze ook dikkere wol, voor naalden 3,5/ 4? Ben al eeuwen bezig aan een enorme gehaakte deken in alle kleuren van de regenboog die ik te pakken kan krijgen :)
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 13:30
Ik heb weer baby wol gekocht kan bij de verzameling
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 13:54
Ik zag wel een soort bandjesgaren, verder heb ik niet opgelet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 09:03
Ben toch weer gezwicht...

Bandjesgaren (voor zusje om een sjaal te breien. Kan ze beter oefenen met dit (goedkopere) garen dan met de Katia).

Leerboek breien & het stekenboek. Vind ze allebei wel mooi!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 13:53

wol was er een beetje, breinaalden en boekjes niet

 

Back to Top
Kristel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 20:02

Oh, ik spring morgen met man in de auto en ga in de omgeving even één of meer Lidl(s) zoeken. Echt in de buurt zitten ze niet, maar ik vind het gewoon leuk om even te kijken wat ze hebben. Voor degenen die al wol gekocht hebben, voor welke naalddikte is het? Hopelijk niet van die dunne naalden priegelwol? Een paar kabelnaaldjes zouden ook wel van pas komen.

(Even off-topic: Hopelijk eindigt het niet zoals met de poes-buxus...... Jaren geleden zag ik een buxus met zo'n draad eromheen in de vorm van een poes. Zo leuk! We hebben in totaal zo'n 100 km. aan Gamma's afgereden voordat we een exemplaar hadden.... en een paar jaar later was de buxus dood. Maar als we een gekke bui hebben zijn we dus goed in staat om een flink stuk te rijden voor iets leuks.)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 09:36
Ik heb vrij dunne wol gekocht, voor baby- en poppenkleren, ik dacht pen 3. Ik heb niet gekeken hoe dik de andere wol was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 11:28
Vanmorgen even bij de Lidl in mijn buurt geweest, maar ze hadden eigenlijk bijna niks meer. Inderdaad wel bandjesgaren, veel naaigaren en nog wat pakketten met wol voor naald 5 in een kleur (bruin voornamelijk) met een rondbreinaald erbij.
Uiteindelijk dus niks gekocht.
Back to Top
Kristel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 12:05
Ik ben in Veghel bij de Lidl geweest, daar hadden ze nog vanalles. Kabelnaalden gekocht, bruine wol en nog 2 pakjes van een soort bandjesgaren voor sjaaltjes mee te maken.
Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 12:36

ik heb hier verschillende dingen gelezen over liddl en deze week.

In belgië was er wel wol

maar jullie spraken ook van modelletjes dat was bij ons niet te vinden

graag iets meer erover graag.

groetjes Inge

PS;

ik sein nogal veel van bij willywol;zij is een beetje op de sukkel en i kom daardoor veel bij haar.

dat was even ter informatie.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns