Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenROOSJE..

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Onderwerp: ROOSJE..
    Posted: 14 Juli 2007 om 21:33
......hallo hier stel ik jullie even voor aan ROOSJE 8weken...........gr.geesje
groetjes geesje
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 21:50

Hoi Geesje, ben je aan het plagen?? We willen dolgraag kennismaken, maar met foto, aub.

Groetjes, Carla

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 22:43
........komt nog ...mijn tantezegger heeft het niet goed gedaan .....hij kent hobbydoos niet hahahahahahaha
groetjes geesje
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 00:42

We wachten geduldig af... 

In iedergeval veel succes met dat klein mormeltje in huis, Ben blij dat je weer wat gezelschap in huis hebt en dan nog met een grote aaibaarheidsfactor.  Maar goed dat de kinderen dit niet lezen want als ze iets in de aard van kitten horen gaat het volgende bedelkoncert weer van start en moet mams NEE NEE NEE blijven roepen. (Niet dat ik het zelf niet leuk vind maar beestje moet zich aanpassen aan een grote hond, één halfwilde poes, en een huiskat die graag de baas speelt. arm beestje zou onmiddellijk gestresst zijn.)

 

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 08:22
Roosje, het onzichtbare poesje.........
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 10:38

Hallo Geesje, veel succes met het poesje. Is altijd leuk hé, zo'n beestje in huis! Zelf hebben we ook nog maar een poesje in huis gehaald, Gismo heet het onze. En hier gaat het goed hoor, met de hond en de grote kat Baziel. Het kleine poesje is al veel gegroeid in de paar weken dat we het al hebben. En de hond en het kleine poesje zijn onafscheidelijk geworden! Spelen samen en slapen samen in 1 mand, hebben 2 manden ( een voor de hond en een voor de kat) maar overdag wordt maar 1 mand benut. Alleen mijn breiwerk ziet er van af! Moet nodig een breitas kopen, iets die toekan met een rits, want momenteel zit het in een plasiek zak. En iedere dag krabbelt de kat die zak open en haalt hij er mijn breinaald uit waarmee ik aan het breien ben, vind hij leuk, zo'n lapje. Heeft al een lapje gekregen maar blijkbaar vindt hij het leuker als er een breinaald aanhangt. En dan loopt hij door het hele huis met die breinaald, tussen de stoelen hangt er dan altijd een spinnenweb van draden want de bol wol zit nog in de zak, dus trekt de kat gewoon de draad uit de bol wol terwijl hij met die naald in zn mond rondloopt! Een kat is geen hond hé, kun je niet zeggen van: "nee, dat mag niet" of zoiets. Heb dat al geprobeerd maar, dat lukt niet Maar, er is dus altijd leven in de brouwerij met zo'n katje, is wel leuk hoor.

Veel succes, perlefientje

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns