Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een vraagje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: een vraagje
    Posted: 28 Februari 2011 om 13:03

Beste hobbydozen,

Ik heb een algemeen vraagje.

Ik weet niet of het zijn goedkeuring kan krijgen maar ik wil het toch voorstellen.

Er verschijnen soms heel mooi diertjes die aangekochte patroontjes zijn.

Zou het niet intressant zijn om er dan de site vaan erstaf bij te noteren waar geintresseerden het ook kunnen aankopen.

Ik zie hier bij de craties ook dikwijls mooeie dingen de reveu passeren en dan stel de vraag naar het patroontje.

Ik zelf voel me dan echt niet zo goed als het een aangekocht is omdat ik dan zo hebbelijk lijk.

Ik zie er heus niet op om een mooi patroontje aan te kopen.

Ik denk dat jullie wel berijpen wat ik bedoel.

Misschien toch even het overwegen waard.

Hartelijke groeten en ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Groetjes IngeDeV

 

 

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 13:12
Goed plan! Dan kan ieder voor zichzelf de keuze maken om het patroon te kopen of alleen te genieten van het eindresultaat van de ander...
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 14:23

Het is een mooi plan maar eerlijk gezegd wil ik best mijn gekochte patroontje delen, als het maar via een pm gebeurt...ik zie het zo: ik vraag mijn vriendinnnen ook geen geld als ik iets deel met hen en zo zie ik de Hobbydoosjes ook...óf ik moet het idee krijgen dat iemand alleen wil profiteren van of op dit forum maar als je een tijdje rond''loopt'' hier heb je dat snel genoeg in de gaten. Ik snap best dat degene die het ontwerpt er niet blij mee is maar delen onder vriendinnen moet kunnen, is mijn mening als het maar discreet gebeurt want anders kan janenalleman het meepikken en dát is niet de bedoeling, vind ik. Alleen als het patroon een goed doel dient en de opbrengst dáárvoor bedoeld is deel ik niet want dat vind ik niet fair. Alles, da's mijn mening...

En een link bij je patroon zetten is altijd handig, kun je inderdaad zelf beslissen of je koopt, alleen maar geniet of een vriendin vraagt om te delen.

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 14:40
ik vind het een goed plan! ik vraag ook meestal waar heb je het patroontje vandaan ipv mag ik het patroontje omdat ik dan idd niet weet als het gekocht is of niet.. en dan kan ik zelf kijken als ik het wil kopen of degene kan zelf aanbieden joh je mag het wel!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 15:12
Als men er aan denkt is het handig om het gelijk te vermelden om "bedelen" naar gekochte patronen te voorkomen.
Men kan dan ook eventueel erbij vermelden om een pm of iets te sturen voor het patroon.
Is wel vrijblijvend en kan niet afgedwongen worden. Voor alle nieuwelingen zou ik sowieso de tool "zoeken" gebruiken en zeker rond te snuffen bij de links.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 16:54
Soms vind ik ook wel dat iemand "gauw " wat vraagt.
En dan bedoel ik niet als newbie, maar zonder eerst even zelf te zoeken. Ik vind dat degene aan wie het gevraagd wordt, dat ook rustig kan melden.
En ik dank iedereen voor de links die doorgegeven worden.
Heb ik ook al veel gebruik van gemaakt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns